Middagstips??

Jackoline

Elsker forumet
Hva skal dere ha til middag i dag?? Jeg har lyst på: grillpølser i brød med potetsalat og rå løk, pizza, spaghetti og kjøttboller, spaghetti og kjøttdeig.... Ikke tradisjonell søndagsmiddag i hvertfall... Noen tips?? [:D]

Vi hadde kyllingvinger i går med pommes til. Kjemkedeilig. Kunne ha spist det i dag og jeg med ris.....Nam.

mmmm det hørtes godt ut[:)]

Jeg skal spise grøt nå snart, og så får jeg se hva det blir til seinere idag. Mannen skal på fotball-kamp (heia Brann..) og de har vip-billetter gjennom jobb, så han får middag der. Bortskjemte mannen..

Ingen ide om hva jeg skal finne på. hehe..

hvor jobber mammen din pijah???

En gulvbutikk her i byen.. Jobber mye mot prosjekter og sånn, så de har ofte med seg kunder på kamp.. Nesten så jeg skulle ønske at jeg var en sånn stor byggherre et sted, så jeg og fikk være med! Hehe..

hehe.. typen min som lurte... de har trekning på jobben om kem som skal gå på kampene...

Hmmmm... Har kyllingfilet, og en kotelett og laksefileter i fryseren.
Ligger an til filet av noe slag med ris til, kanskje litt stekte franske grønnsaker siden jeg har litt igjen.
Mannen sliter nok mer - har ikke melk hjemme, noe han trenger om han skal ha saus til noe (og de MÅ han ha [;)]).

huff kommer ikkje på noe godt som frister å lage...[:'(]

ORIGINAL: unnle

hehe.. typen min som lurte... de har trekning på jobben om kem som skal gå på kampene...

Det har vi på jobben min og... Hvor jobber mannen din??

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: unnle

Det har vi på jobben min og... Hvor jobber mannen din??

Og plutselig var det noen på jobben til mannen som hadde meldt forfall til kampen, så da skal visst jeg være med istedet! Hihi..

Da slipper jeg å lage middag til meg selv også! hihi.. Kjempetrist! NOT!!

coca cola jobber han i...hehe[:D]

Back
Topp