middagstips!!!

BeateH

Glad i forumet
Jeg har såå kjørt meg fast i middagen, det blir de samme vanlig middagene, som kjøttkaker, fiskekaker, spaghetti, pølser, fisk, grøt osv. Klarer ikke komme på noe kreativt lenger.. Noen som har gode tips til meg? Tas imot med åpne armer...

Hva med en hjemmelaget lapskaus[:D]
Eller at du steker saftige koteletter å har med tilbehør som ris,kikkoman ,brunsaus,potet,gulrøtter++

Vi skal ha koteletter i dag.Ellers så spiser vi mye kyllingfilet,hjemmelaget kjøttpudding i brun saus,wok.
Ungene er ville etter fiskepinner og pølse med potetmos.

Vi skal ha tomatsuppe og pannekaker idag![:D]

I dag blir det kylling på oss. Kyllingfileet altsp, med masse deilig salat ved siden av. Og så litt ris og bernaise til darlingen.

Tusen takk for mange gode tips...
Fiskepinner, pannekaker og pølser er noe ungene her også er veldig glade i, så det blir det en del av.
Koteletter bruker vi egentlig også noe av, å hjemmelaget lapskaus å steker å sånn, men det er noe vi somregel har til søndagsmiddag, kanskje jeg skal starte litt med det midt i uken også...til en forandring. Salater er noe jeg syntes er veldig godt, men mannen min, han liker og spiser det, det er ikke det, men etter en lang dag på jobb er han kjempesulten, så han syns det burde være mat med mere mat i, om dere skjønner. Er forsåvidt enig der. Godt å spise seg ordentlig mett når man har slitt tungt. Kjøttpudding er jo godt, har ikke prøvd å lage den selv, det skal jeg gjøre en dag ja. Kylling, fileet eller ikke har vi også brukt, men ikke i Wraps eller tortilla. Det hørtes utrolig godt ut, blir iallefall å prøve det..

Igjen..tusen takk. Satte pris på litt hjelp...

Back
Topp