Middagstips?

Frk.Careface

Glad i forumet
Har kylling filet men hva kan vi finne på? Er så matlei og eier ikke fantasi om dagen. Noen som har noen gode tips. Helst litt sundt:)

kyllingsalat?? [:D] med stekt kyllingfilet og bacon?
Det skal vi ha i dag.

ha en ildfastform legg filene nedi den, snitt i filene og har i philidelfiaost inni og rundt dem og litt smør sammen med dem. kutt løk og paprika sammen med det. og stek det i stekeovnen på 200grader til filen er godt stekt igjennom, ha ris og salat til. philidelfiaosten kan du velge smak til etter hva man liker selv. vi brukte den nye med stektpaprika

jeg skal ha svinestrimler og salat... du kan gjøre d samme med kyllingen snuppa

D hørtes godt ud May1989[:)]

ORIGINAL: lena89

jeg skal ha svinestrimler og salat... du kan gjøre d samme med kyllingen snuppa

hadde det sist uke. eller kylling salat men det går jo for det samme ca.[;)]

ORIGINAL: Frk.Careface

D hørtes godt ud May1989[:)]

super siiign!! hørtes nam nam ut [:)]

Det er skikkerlig godt. det er svigermor som har lært meg oppskriften, vi hadde det forrige uke. veldig greit å lage noen timer før middag skal være og bare slenge inn i ovnen og sette på ris. veldig lett synes jeg når man har en liten en som krever sitt

Trenge litt sånne lette oppskrifter me småfolk i hus ja :)

Strimlet kyllingfilet i fullkornstortilla [:)] Nesten som tacowraps, bare med kyllingfilet istedetfor. (går mye i det her da jeg ikke kan ha så sterk mat pga amming)
Tilbehør: salat, agurk, tomat, rømme revet ost ooosv. Veldig godt[:)]

Spagetti med marinert/krydra kyllingfilet og en god saus. pasta saus med urter f.eks[:)] også salat ved siden av 

ORIGINAL: May1989

Det er skikkerlig godt. det er svigermor som har lært meg oppskriften, vi hadde det forrige uke. veldig greit å lage noen timer før middag skal være og bare slenge inn i ovnen og sette på ris. veldig lett synes jeg når man har en liten en som krever sitt

Nå står formen i ovnen. Hadde bare vanlig philadelphia så krydret den med hvitløk, chili og basilikum. Håper det blir godt[:)]

ORIGINAL: Frk.Careface

ORIGINAL: May1989

Nå står formen i ovnen. Hadde bare vanlig philadelphia så krydret den med hvitløk, chili og basilikum. Håper det blir godt[:)]

så bra[:D] håper det faller i smak[;)]

Back
Topp