Middagstips???

Kyllingburgere med valgfritt tilbehør[:)] http://www.aperitif.no/index.db2?id=60471 jeg pleier ha hamburgerbrød og salat og dressing på hamburgeren[:)]

Jeg hadde ikke lyst på noenting i dag, men lager pasta de parma med bogskinke i og med rundstykker på siden, har lyst på alt mulig med fett i for tiden...[:)]

Her blir det orientalsk gryte med svinekjøttdeig[:D] Med rundstk til, gleder meg!

Er konstant sulten, så det er et mareritt å vente helt til kl 17 med å spise[8D]

ovnsbakt torsk på grønnsaksseng kokt i fløtesaus [:D] det lagde æ til middag i dag og det va nydelig....poteta som tilbehør.....! husk å krydre[;)]

Pannekaker!
Den ferdigpakken til toro er genial, bare vann som skal til, og så har man alltid god mat i hus når man bare må ha litt og ikke orker å spise tørre brødblingser.
Og så er det jo så masse godt man kan ha på pannekakene... Sukker, eller syltetøy, eller brunost, eller bacon.... Mmmmm... Kanskje jeg skal lage pannekaker til kvelds (har bare spist det til frokost middag og kvelds i mange uker nå!)

jeg fikk hjemmelagd fiskegrateng m/tilbehør av tante og onkel idag [:D] kake og sjokolade til dessert [:)]

Back
Topp