Jeg har 0 matlyst og regner med det er flere her inne som har det sånn
Hva skal dere spise til middag fremover? Trenger litt inspirasjon.
Hva skal dere spise til middag fremover? Trenger litt inspirasjon.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere spise til middag fremover? Trenger litt inspirasjon.Føler med deg! Matlysten har vært borte noen uker nå, med mye kvalme i tillegg. Er glad når jeg spiser to måltider iløpe av døgnet. Pleier å handle dag for dag nå og kjøpe alt som jeg føler frister, så har blitt mye dyr søppelmat herJeg har 0 matlyst og regner med det er flere her inne som har det sånnHva skal dere spise til middag fremover? Trenger litt inspirasjon.
Viktigste er jo å få noe mat ned. Henger meg på, for å se om noen andre har noe inspirerende som kan friste 
det smakte ikke like godt som det pleier. I dag skal vi ha pasta med tomatfløtesaus, med hvitløk og salsicca-pølse
spent å se hvordan det vil smake. Elsker den retten til vanlig.. 

Tortellini retten hørtes faktisk litt god ut!Veldig rart å ikke ha lyst på mat, da jeg vanligvis har lyst på ALT og alltid er sulten. Vurderer tortellini med hvit fløtesaus, sopp, løk, spinat og hjemmelagede kyllingkjøttboller. Eller hjemmelaget lasange med salat og hvitløksbrød. Er hjemme alene hele helga så det er sikkelig ork å begynne å lage mat. Samboeren er kokk, skulle ønske han var hjemme nå.![]()
Tortellini retten hørtes faktisk litt god ut!![]()

Dårlig matlyst her også, men spiser godt! Må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk! Stort sett er det samboer som må bestemme middag, da jeg ikke har lyst på noe! Men i dag fikk jeg lyst på bakt potet med rømme, skinke og ost, så da blir det det i dag![]()
Jeg ønsker meg en kokkVeldig rart å ikke ha lyst på mat, da jeg vanligvis har lyst på ALT og alltid er sulten. Vurderer tortellini med hvit fløtesaus, sopp, løk, spinat og hjemmelagede kyllingkjøttboller. Eller hjemmelaget lasange med salat og hvitløksbrød. Er hjemme alene hele helga så det er sikkelig ork å begynne å lage mat. Samboeren er kokk, skulle ønske han var hjemme nå.![]()

I dag fikk jeg plutselig sykt lyst på middagspølse MED skinn, så da blir det det i dag 
Dårlig matlyst her også, men spiser godt! Må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk! Stort sett er det samboer som må bestemme middag, da jeg ikke har lyst på noe! Men i dag fikk jeg lyst på bakt potet med rømme, skinke og ost, så da blir det det i dag![]()

Satt nettopp potetene i ovnen!det hadde jeg lydt på i dag også
Har egentlig lyst på det meste med potet![]()