Middagstips som kan friste til tross for kvalme

Løveunge

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Tips til middag? Her kjenner jeg at middag er en utfordring nå som jeg er mye kvalm iløpet av dagen.
 
Crispy kyllingmaki fungerer her. Og enkel, liten porsjon med poteter og agurksalat :p her hjelper det meste som er surt. I dag blir middagen tomatsuppe med makaroni og lunsjen er Ostefylt paprika som er litt sure :)
 
Har klart å få i meg pasta uten noe annet, Caesar salat med kylling og ovnsbakt laks til middag. Måtte gå i 2 etasje når de andre i familien spiste taco på kjøkkenet. Ellers funker generelt ren salat, selleri, paprika og agurk med sitron hele dagen for meg. Skal prøve rotgrønnsakssuppe med pasta denne uka.
Min mann lufter godt etter at han har laget middag på kjøkkenet. Noen ganger kan jeg spise maten selv om jeg ikke klarer lukten av forberedelsene.
 
Kyllingsalat og rent kjøtt (biff eller kylling) med grønnsaker fungerer best her :p Eller så går det mye i frossen pizza :hilarious:
 
Pasta med ostesaus eller berne :)
 
Pomfri med chilibernaise til :p

Ellers får jeg alltid ned kjøttsuppe/grønnsakssuppe når jeg er kvalm.
 
Eneste som frister: Nudler :confused:
Samme her sist jeg var gravid :yuck:

Pytt i panne går ned. Og hjemmelaget lasagne.

Guuud så ensporet kosthold jeg hadde til slutt forrige gang. Spent på hvordan det blir fremover nå. Er ikke så kvalm ennå.
 
Jeg var kvalm og kastet opp fra uke 6 forrige gang, så jeg gruer meg sååå til det starter. Er 4+5 i dag så blir det som sist har jeg en uke på meg! Det jeg fikk ned da var middag med mye karbohydrater. Pizza, horn med ost og skinke o.l.
 
Back
Topp