Middagstips (og andre måltider)

Vinterbabyx2

Betatt av forumet
En tråd hvor man kan dele gode tips til middagsretter og andre måltider. Noen er kvalme, noen har ikke matlyst, og noen har kjempegod apetitt om dagen - uansett kategori kan det være fint med en tråd hvor man kan dele tips og triks, og bli inspirert i en hektisk hverdag.:wav

Hos meg går det mye i seibiff, fiskegrateng, ovnsbakt eller stekt laks m/ pesto og sitron (med poteter og grønnsaker). Ellers spiser jeg mye kylling (salat, ovnsbakt eller gryte), omelett og pasta bolognese. Men nå begynner jeg å bli matlei.:confused013

Jaaa! Er skikkelig foodie, elsker å lese hva andre spiser :hilarious:
I dag skal vi ha nakkekoteletter i langpanne.
Poteter i båter (pleier halvkoke når dårlig tid), løk og sopp kuttes og has i langpanne. Legg på koteletter. Steik til alt er ferdig, ha på mais på slutten :hungry:

Jaaa! Er skikkelig foodie, elsker å lese hva andre spiser :hilarious:
I dag skal vi ha nakkekoteletter i langpanne.
Poteter i båter (pleier halvkoke når dårlig tid), løk og sopp kuttes og has i langpanne. Legg på koteletter. Steik til alt er ferdig, ha på mais på slutten :hungry:

Åhh nam!! Det er lenge siden jeg har spist ovnsstekte koteletter, men det fikk jeg veldig lyst på, så det går rett på handlelista :love017 Takk for tips!

Åå jeg er så sulten, ble ikke mindre av å lese om kotelettene over her :P
Her blir det lasagne med hvitløksbrød og salat i dag :happy: favoritt hos samboeren :Heartred

Hos oss er det restemat i dag, men i morgen er det Taco-fredag!! Innmari godt med kyllingkjøttdeig i stedet for storfe, og masse grønnsaker og ost, hjemmelaget guacamole osv. Mannen har lagt sin elsk på tacotilbehør fra Broken Taco, hvis man synes det er spennende med noe annet enn det vanlige fra Santa Maria eller Old el Paso :hungry:
Ellers har vi spist endel poke bolle med laks i det siste, kjempegodt!:)

Spiste pasta til middag, men lever på fryste druer!! spiser også isbiter (helst av iste saft) :knegg:

Spiste pasta til middag, men lever på fryste druer!! spiser også isbiter (helst av iste saft) :knegg:
Åh, fryste druer. Det levde jeg på i sist svangerskap. Hadde helt glemt det. Nå skal jeg kjøpe druer i dag :joyful::Heartred

Denne uken blir det pizza, stekt ris, spagetti, taco (i dag), lasagne, kjøttkaker og lapskaus

Ååh, ble sulten igjen av matpraten:laughing002 I dag ble det hjemmelaget aspargessuppe med bacon. Imårra blir det hjemmelaget pizza, craver det så mye:love017

Fløtegratinerte poteter er en favoritt her. Er ikke så nøye hva som er til:hilarious:

Her ble det fiskekaker og salat i wrap som middag på aftenvakt i kveld :joyful:

Back
Topp