Middagstips? Kvalm,slapp og matlei..

Bkno6856572

Andre møte med forumet
Hei:) Er så kvalm og energifattig (10 uker), og mangler inspirasjon til middag. Middag er det "letteste" måltidet å få i seg, men når jeg har spist noe som fristet den ene dagen, byr det meg i mot den neste.. Hva spiser dere til middag? Bortsett fra vannmelon:D

Jeg har samme problem som deg. Spiser meg "lei og kvalm" på alt. Her har det gått unna med pålegg feks og har nesten ingenting igjen å velge mellom. Gruer meg til greddosten har gjort sin nytte for å si det sånn.

Ang middag så orker jeg ikke lage så mye om dagen jeg heller. Så her har det gått litt i fjordland. Har egentlig ikke vært noen ferdigmat entusiast tidligere. Men de har noen små middagsretter som passer fint til magen som ikke tåler store porsjoner. I går ble det liten porsjons-pakke med kjøttkaker, poteter og gulerøtter.
Jeg sliter skikkelig med matos om dagen. Og jeg kjenner det sitter i hele kvelden om jeg steker noe til middag. På tross av full ventilasjon og åpne vinduer!

Pastasalat! Sitter her og brekker meg med tanke på at jeg må spise den men... Blir bedre når jeg har fått trykt ned litt mat :p

Her ble det tomatsuppe med pølser og makaroni. Mannen er sent hjem i dag, så jeg og ungene må få i oss noe før han kommer hjem. Vi kjører toro på en dag som denne. Er kvalm, svimmel og trett, så jeg tror vi spiser på stua ;)

Idag ble det fiskeboller i hvit saus:happy: og nå ligger jeg utslått etter å ha støvsugd huset. Ikke mye som skal til:hungover:. Trodde jeg ville ha wienerbrød idag, men mistet totalt lysten da jeg begynte å spise. Iskald sjokoladepudding derimot:p.

Blomkålsuppe lages på 15 minutter og er så godt =D Putter på bacon hvis det skal være litt fancy. Eller andre supper, men må nytes innendørs, for ute er det for varmt!

Da lørdagsgrøten ble en stor fiasko med min matlyst, så endte jeg med å spise den beste(og mest usunne) middagen på lenge, biff med potetbåter og bernaise! Det var himmelsk!

Back
Topp