Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sushi har æ fått helt dilla på,å æ like d egentlig ikkeSushieneste jeg har lyst på. Har lyst på mye rart i butikken, men så kommer jeg hjem og det var liksom ikke noe allikevel
men spist en del stekt egg og tomater.
Akkurat nudler savner jeg kjempemasse nå. Har cøliaki, ikke funnet noen alternativer.Når jeg er på mitt verste, så lager jeg nudler med "mye" vann i som jeg krydrer. Syns det er godt med litt salt kraft.
I tillegg har jeg stekte grønnsaker. Akkurat det er sikkert litt sært, men fått dilla på brokkoli med litt salt på
...ellers går det mye i vanlig Havre knekkebrød med ost og masse agurk. Men det er ikke akkurat middag.
Tror vi trenger fiskSushi har æ fått helt dilla på,å æ like d egentlig ikke![]()
Eller som æ sa til jm igår,d må vær en sofistikert ungeTror vi trenger fiskJeg liker sushi, men nå er det kun det jeg har lyst på. Ingefæren hjelper sikkert også litt på kvalmen.
Det har vært veldig mye pizza for tiden. Jeg er litt sånn at jeg MÅ ha fet og salt mat.... I dag ble det Gorbys Pirog til frokost liksom. Ellers må det være noe ganske salt mat generelt. Jeg craver det samme som jeg craver dagenderpå som ungUheldigvis/heldigvis bor vi langt unna mcdonalds/burgerking! Ellers hadde jeg slitt!