Middagstips - 5 gutter og 3 damer på hyttetur..

Solblom

Glad i forumet
Noen som har et godt middagstips eller to? I morgen reiser jeg på hyttetur ei uke, med 2 venninner og deres barn. Har aldri vært på hyttetur med barna deres tidligere og kjenner at jeg trenger litt tips og inspirasjon..

Grille grillspyd, da kan de lage sine egne. Skjær opp kylling, koteletter, pølser, scampi, frukt og grønnsaker.
Her kan det varieres mye, så vi kan lett ha grillspyd 2-3 dager på rad vi:D

Taco pleier å slå an hos alle. Lag litt ekstra så har dere til lunsj dag to.

Hjemmelaget tomatsuppe og hvitløksbaguetter

Pølser over bål, og pinnebrød

Vi pleier å la hver familie ta ansvar for en/to middager hver, så blir det ikke så mye på vertene :) pastaretter, gryteretter, taco, grilling er jo enkle ting på hyttetur.

Vi pleier å la hver familie ta ansvar for en/to middager hver, så blir det ikke så mye på vertene :) pastaretter, gryteretter, taco, grilling er jo enkle ting på hyttetur.
Lurer på om jeg skal lage suppe av noe slag (tacosuppe, løksuppe eller fiskesuppe), lapskaus, grøt..

Chili con carne er god og rimelig mat å lage til mange:) trenger ikke å lage den så sterk heller om ikke alle liker det.. ris og salat til:)

Lurer på om jeg skal lage suppe av noe slag (tacosuppe, løksuppe eller fiskesuppe), lapskaus, grøt..
Hva med et spann sodd? Har sansen for det enkle... :) jeg har noen ganger stekt et lammelår el.l på forhånd og tatt med. Alltid suksess!

Back
Topp