Middagstallerkener

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Hvilke vil du anbefale? :) trenger nye :)

Firkløver! :-) Robuste, pene og supre å ønske seg! :-D

Til hverdag eller til fint?
Til hverdag har vi Gran Cru fra Rosendahl

Vi har Pillyvut plisse i str 27.

Vi har ikea :p rett og slett fordi ting lett knuser rundt meg ;) vi har Arb serien, utrolig fine og lette å erstatte om de skulle bli ødelagt ;)

Vi har ikea :p rett og slett fordi ting lett knuser rundt meg ;) vi har Arb serien, utrolig fine og lette å erstatte om de skulle bli ødelagt ;)
Kjenner meg igjen :p er de holdbare? :)

Kjenner meg igjen :p er de holdbare? :)

Ja faktisk... Kjøpte til 12 pers med store, små, dype og små skåler... Betalte vel 1000+ ca og de er like fine nå ca 2år etter... Gikk et skal av en og da var det jo bare å kjøpe ny 19 kr tror jeg den kosta :p utrolig deilig, også har de jo så mange kule farger....

Ja faktisk... Kjøpte til 12 pers med store, små, dype og små skåler... Betalte vel 1000+ ca og de er like fine nå ca 2år etter... Gikk et skal av en og da var det jo bare å kjøpe ny 19 kr tror jeg den kosta :p utrolig deilig, også har de jo så mange kule farger....
Er det arv eller arb? :) ååå takk for tipset :) vil ikke bruke for mye penger da det lett knuses her :p

Vi bruker noen fra Feel. :)
Eneste jeg vil råde deg til, er å være sikker på at de passer i oppvaskmaskina. Det holdt vi på å brenne oss på. Gikk akkurat da. :p

Vi går for ikea, billig og greit, og kan skiftes ut etterhvert som de blir ødelagte/glasuren sprekker etc. Eller når jeg blir lei og vil ha ny farge, så kan de gamle gis bort eller settes på boden, og så kan jeg kjøpe nye uten å måtte ruinere meg ;) Kjøpte for to år siden, 13 stk av både middag, frokost og suppe, kun en middagstallerken har fått sprekker i glasuren på den tiden :)

IKEA har fine og litt mer annerledes tallerkener...hvitt er penest synes jeg

Back
Topp