Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det er lov å nevne her, mem på facebook er det en side hvor man får masse tips om hjemmelaget babymat. Siden heter også "hjemmelaget babymat". Søk opp å bli inspirert av den.
Jeg har egentlig ikke noen oppskrifter, men bruker å koke økologiske kyllinger, lam, rein, okse. Plukker av kjøttet og kjører det i kjøttkverna. Koker beina videre i en dag eller to. Fryser ned kjøttet i klumper på ca 50 gr. Pakker hver klump inn i plastfolie. Krafta koker jeg ned, siler og fyller på isbitposer og fryser. Fisk gjør jeg likedan med, men den fryses rå og kokes rett før den skal spises. Tilsetter grønnsaker og saus uten salt alt etter hva vi har til middag. Krafta blander jeg i maten og han får også med ts hver dag. Fettet som danner seg i krafta siler jeg av og tar vare på. Blander det også i maten hans.
Dropp hva de sier, bare kikk i filer og les oppskrifter derJaa, veit. Er medlem, men synes den gruppa er så... Blæh. Blir halshogd for alt føler jeg. Blir litt for nazi og bedreviten for meg. Men jeg følger med.![]()
Det her er kanskje et veldig dumt spørsmål, men går det ann å knuse kjøttet med stavmikser? Haha! Det er liksom alt jeg har. Og koker du eller damper du grønnsakene? Har vurdert å kanskje kjøpe sånn dampmaskin fra avent, men veit ikke hvor lenge jeg får brukt den