Middagsmat

Pandaklem

Forelsket i forumet
Hei, har ei lita frøken på 8 mnd som ikke vil ha noe middag. Hun får grøt morgen og kveld, og en smoothie i løpet av dagen. Men ellers får vi ikke i hun noe middag eller brødskive.

Har prøvd "fingermat", men det var mest gøy å sitte å kjenne på. Virker som hun ikke helt klarer mat som er litt tykkere eller biter, for da ender det opp med at hun gulper opp alt.

Så jeg lurer på om dere har noe smarte tips til en stakkars førstegangsmor :-P

Litt samme problemet :P 8 mnd, spiser to tre skjeer med middag så vil hun ikke ha mer. Men gaper som en måke over grøt og frukt..
Fingermat går i gulvet, mye gøyere å gi til hundene..

Hjemmelaget babymat-gruppen på Facebook.

Litt samme problemet :P 8 mnd, spiser to tre skjeer med middag så vil hun ikke ha mer. Men gaper som en måke over grøt og frukt..
Fingermat går i gulvet, mye gøyere å gi til hundene..

Høres bra ut at jeg ikke sliter alene! Hører om alle som spiser så mye middag, og her sitter vi å jubler om vi får i 2-3 skjeier! Det er forskjell på folk, altså!

Høres bra ut at jeg ikke sliter alene! Hører om alle som spiser så mye middag, og her sitter vi å jubler om vi får i 2-3 skjeier! Det er forskjell på folk, altså!

Hehe ja det er så ;)
Men jeg tror det går seg til :) Bare fortsetter med noen skjeer hver dag tenker jeg :)

Gutten vår vil som regel kun ha middag med litt frukt i, slik at det blir en litt søt smak på middagen. Når jeg lager middag til han har jeg ofte litt eple, ananas ol oppi. Søtpotet er også en stor hit. Kan kanskje være verdt å prøve? :)

Back
Topp