Middagsglass

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vår gutt er litt kresen på nye smaker og jeg har prøvd å introdusere et par ulike typer middagsglass uten hell.. Noen som har funnet en favoritt? 
 
Vet ikke om jeg tør å si det egentlig, kanskje ting er annerledes i morgen :-) Men idag prøvde vi oss på Hipp sin mais, potet og kalkun og den gikk ned uten protester. Det samme gjorde deres poteter og brokkoli :-)
 
Her vil hun ikke ha noen sorter. . . litt frustrerende. :))
 
Det meste med tomat er stas. Generelt glad i mat da, smaker også på det meste vi spiser (uten salt, sukker og alt for mye krydder).
 
Jeg har bestemt meg for å droppe glass denne gangen og heller lage selv. Har forsøk mos av potet, gulrot og brokoli, men hun vil ikke ha noen av de... Kanskje jeg må prøve glass for å se om hun liker det...? Men blir så dyrt når hun spiser så lite... 
 
Synes alle midagene på glass smaker gruuuuuuuuuusomt- skikkelig papp. MEN, snuppa vår har fått fullstendig matnekt, og det eneste ho vil ha er HIPP sin potet og gulerot mos blandet med grøtpulver....... Krype til korset........:)
 
Jenta vår vil ikke ha noen av glassene...bare spytter det ut igjen. Vil ikke ha hjemmelaget heller. Ikke grøt heller lenger :-(
Kun brødskive, og det noe veldig. elsker det! Men kan jo ikke bare leve på brød så prøver å gi ho litt av middagen vi spiser. ikke positivt mottatt enda....
 
Hun her har plutselig blitt kjempeglad i middag, og alle glassene vi har prøvd og hjemmelaget går ned på høykant :)

Synes Hipp og Småfolk sine er mest nær hjemmelaget mat da :)
 
Nei, hun brekker seg når det kommer inn i munn. Men jeg gir meg ikke. får ned noen skjeer hver dag. så jeg tenker jo uansett at det gir seg etterhvert:) Men den med kalkun mais og potet eller noe fra hipp er den hun har godtatt best
 
han vil ikke ha noe annet enn hjemlagd middag.
 
Mini spiser igrunn det han får, men er ikke så begeistret over småfolk sin lapskaus og kjøttkaker(de har litt klumper i), men skal venne han til de nå, i og med han skal gå over på 8mnds glass neste uke :) Men favoritten er nok lammegryte.. (den er iallefall min favoritt;)
 
Har funnet ut at gutten vår synes hipp sine middager ikke er så gale.. Alle glassene fra nestle som vi har prøvd kommer rett ut igjen
 
her går de aller fleste middagene ned på høykant, utenom kylling frikasè.. Da brakk hu seg som tusan. Smakte skikkelig på den selv og jeg skjønner henne godt, smakte beskt..
 
Back
Topp