middagsglass

Aprilbaby3

Forelsket i forumet
Dere som gir middagsglass.

Hvilke type liker barna deres best å hvordan smak ?[:)]

Hun får ikke sånt. For om vesla må spise det, så må jeg det også. Og det klarer jeg ikke [8D][8D]
Når tiden kommer så blir det å spise av vår mat [:D]

Jaa,Helt enig igrunnen ! noen av de glassa er helt ufyselige! men nå har stavmixeren min gått i stykker :( Vil helst lage maten til han selv. mn får bruke glass frem til jeg får kjøpt. Småfolk sin synes jeg lukter best å er mer "normal" smak :p 

ORIGINAL: BølleBella

Hun får ikke sånt. For om vesla må spise det, så må jeg det også. Og det klarer jeg ikke [8D][8D]

Enig her gitt. Har ikke begynt med middagsglass ennå og kommer nok ikke til å gi snuppa det. Syntes de ser utkrekslige ut alle sammen og jeg kunne ikke tenke meg å spise noe av de, kanskje evt grønnsakspureer.

bruker småfolk å hipp... men det er fårde jeg føler det er mer smak i de.. men han spiser alt han kan få egentlig :P
men han får bare det når vi har middag han ikke kan spise

ORIGINAL: BølleBella

Samme her!

Han liker hipp sin best, og det er vell bare 2 sorter av dem.. han elsker begge to [:)]
Nestle derimot, de vil han ikke ha.. med de er mer kornete en hipp sine! Jeg har selvfølgelig hamstret mange av nestle sine og gått tom for hipp sine.. så håpe priskrigen er tilbake snart [:)]

Hun har begynt å få litt hjemmelaget grønsakspurè, og kommer nok til å fortsette å gi hjemmelaget [:)]

Trykket på annet fordi jeg gir Semper som jeg kjøper i Sverige, i tillegg til Nestle

Hipp sin med tomat, squash og pasta (eller noe) Er foreløpig det eneste både hun og jeg syns er godt [;)]
Smaker som mild tomatsuppe faktisk.

trykka på annet, for lager sjøl, men har gitt noen fra nestle

Back
Topp