Middagsglass

"Lønneberget"

Elsker forumet
Noen som har begynt med det?

Har prøvd, men det var ikke godt mottatt [8D]
Men han liker grønnsaks/gulrot purre [:D]

Men så har jeg bare prøvd en gang [:)]

gir dere to grøt måltider og middag eller?

Hva slags middagsglass finnes for de på 5-6 mnd?? Oda får et fult grøtmåltid på ettermiddag/kveld og en smaksprøveporsjon ved 09 tida på morran. Og frukt en gang på dagen og bittelitt etter grøten om kvelden. Ikke noe middag enda her...

ORIGINAL: Belkin

Hva slags middagsglass finnes for de på 5-6 mnd?? Oda får et fult grøtmåltid på ettermiddag/kveld og en smaksprøveporsjon ved 09 tida på morran. Og frukt en gang på dagen og bittelitt etter grøten om kvelden. Ikke noe middag enda her...

Nå har ikke vi begynt da, men da jeg var på butikken sist var det endel glass for 5-6 mnd[:)]

Ja, og hun elsker det [:D]
Og nå byttet vi til 6mnd glass, og dette var det enda mer smak i, så nå er hun helt vill når hun får middag [;)]

Har ikke gitt middagsglass enda, men blir vel ikke så lenge til vi begynner å gi en liten smak.

Her har vi nettopp gådd fra en porsjon grøt, til to om dagen. Har også begynt å gi litt pære/aprikos mos sammen med grøten.

Han får grøt morgen og kveld..
Får ikke middag enda, har bare prøvd litt smaksprøver av forskjellig [:)]

Har ikke tenkt å prøve før ho er 6 mnd jeg [:)]

Får fast grøt morgen og kveld , og ett glass middag på dagen av og til.. men middagen er ikke fast enda[;)]

ok ..
Emil får grøt fast morgen og kveld...
og ofte får han grøt eller frukt når vi spiser middag... så vi sitter sammen med bordet..
såååå koselig =)

Men merker at han virkelig har begynt å vise interresse for mat..
På morgenen idag lagde jeg grøt til mini og noen knekkebrød til meg..
mens vi ventet på at grøten skulle bli ferdig. siste minuttet... tok jeg noen biter av knekkebrødet
og da ble Emil helt vill.. nesten sur.. han ville ¨ååååååååååå haaaaaaaa!!! hehe....

de er så søte dissa små.. =)

ORIGINAL: Belkin

Nikolai har hatt middagsglass med "mormors lapskaus" , "kalkun med grønnsaker" , "potetmos og grønnsaker" , " spagetti med kjøttsaus" , ihvertfall di , mulig det er en eller 2 til han har smakt..

Favoritten var spagettien og mormors lapskaus[;)]

Back
Topp