Middagsglass/middag

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Dere som gir middag som fisk, fugl og kjøtt. Hvor fort tok det før de likte det? Her var grøt poppis fra dag én, men jeg har prøvd flere ulike middager (over tid selvfølgelig) og ingen av de slår an.
Så til middag er hun fortsatt på smaksprøver.
Evt. hva liker de av middag?

Her varierer det på hva hun liker, hun liker favorittnudler fra hipp godt og Spaghetti i kjøttsaus er det vel, fra nestle :) hun spiser det andre jeg har prøvd og, men mye kommer ut at.. hehe.. skal byne og lage litt selv nå snart tenkte jeg :) ellers så elsker hun gulrot og potetmos, og får det enda med smaksprøver på noe med kjøtt og mer i ved siden av :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Spagetti i kjøttsaus er helt klart favoritten her så langt:D Dette slukte han fra start:) Han liker også favorittnudler,bestefarslapskaus,poteter i hvit saus, kjøttkaker:)

Takk for svar. Så det er ingen som spiser en hel middag/helt glass her enda?
Gikk ned bittelitt mer sei i dag, fra mormors fiskegryte, men det er ikke mye, hehe.

Takk for svar. Så det er ingen som spiser en hel middag/helt glass her enda?
Gikk ned bittelitt mer sei i dag, fra mormors fiskegryte, men det er ikke mye, hehe.

Spiser litt over et halvt:)

Nei ikke et helt 6 mnd glass enda :P her fikk hun mais, potet og kalkun fra hipp idag, det var ikke veeeldig populært :P haha..

Her går alt ned. Er oppe i et helt 6 mnd glass nå. Er vel bare fruktmos som ikke slår an like godt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spiser litt over et halvt:)
Samme her, litt over et halvt glass, om hun liker det da ;) hehe.. og fruktmos elsker hun alt av :D ikke turt å prøve banan da det binder magen og det er ikke akk noe hun trenger :P

Samme her, litt over et halvt glass, om hun liker det da ;) hehe.. og fruktmos elsker hun alt av :D ikke turt å prøve banan da det binder magen og det er ikke akk noe hun trenger :p

Veslegutt elsker ikke alt av fruktmoser, har helt klart sine favoritter her også. Banan liker han ikke, det er veldig æsjæsj:P

Frøkna her nekter å spise middagsglass, prøvd lapskaus, spaghetti med kjøttdeig og kalkun med grønnsaker. Kniper igjen munnen og nekter plent å spise. Alt annet nytt som a får har gått ned på første forsøk. Grøt, smoothier, fruktmoser og brødskive...

Dere som gir middag som fisk, fugl og kjøtt. Hvor fort tok det før de likte det? Her var grøt poppis fra dag én, men jeg har prøvd flere ulike middager (over tid selvfølgelig) og ingen av de slår an.
Så til middag er hun fortsatt på smaksprøver.
Evt. hva liker de av middag?

Kan ta laaaang tid før dem liker noe form for middag.. men er bare å fortsette å prøve.. middag er ikke så viktig enda med tanke på næring;) jeg har prøvd lite middag til lillebror egentlig..

Hun spiser et halvt glass :)
Skal jeg gi henne det hun liker best, eller skal jeg bare prøve mange forskjellige hele tiden?:)

Frøkna her nekter å spise middagsglass, prøvd lapskaus, spaghetti med kjøttdeig og kalkun med grønnsaker. Kniper igjen munnen og nekter plent å spise. Alt annet nytt som a får har gått ned på første forsøk. Grøt, smoothier, fruktmoser og brødskive...
Samme her :) :D

Åh, ja, vi sliter også, men om vi putter maismos eller aprikosmos i, så går alt ned. Men hun venner seg jo ikke akkurat til nye smaker hvis vi holder på med det... Men om dere bruker glass, fryser dere ned i terninger og tar opp litt og litt? Blir jo fryktelig mye left overs om man skal holde på med tre sjeer om dagen, mener jeg...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her spiser vi hele HiPP sortimentet på 6 mnd. Gjerne kalvegryta.
Det hives innpå med middag og grøt til kvelds.

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, ja, vi sliter også, men om vi putter maismos eller aprikosmos i, så går alt ned. Men hun venner seg jo ikke akkurat til nye smaker hvis vi holder på med det... Men om dere bruker glass, fryser dere ned i terninger og tar opp litt og litt? Blir jo fryktelig mye left overs om man skal holde på med tre sjeer om dagen, mener jeg...

Det har jeg tenkt på også. Glass holder i tre dager så da har vi hatt tre dager prøvesmaking av gangen. Men ellas kitchen middager holder i ett døgn. Mye kasting da.

Sniker litt her. Jeg fyller et isterningbrett med rester, og legger brettet i en merket fryspose. Har etterhvert et lite utvslg, av middag og desserter. Tar opp såmange isterninger som trengs til hvert måltid.

Her spiser vi hele HiPP sortimentet på 6 mnd. Gjerne kalvegryta.
Det hives innpå med middag og grøt til kvelds.

Wow! Jeg er målløs! Testet mormors lapskaus i dag, hun freste/brølte og brakk seg noe voldsomt... Prøver igjen i morgen!

Wow! Jeg er målløs! Testet mormors lapskaus i dag, hun freste/brølte og brakk seg noe voldsomt... Prøver igjen i morgen!

Såpass ja.. slik var nesten vesla her og, men det var bestemors lapskaus :P

Back
Topp