Middagsglass 6 mnd VS 8 mnd

TinaL

Forumet er livet
Spiser de små like mye av 8 mnds glassene som av 6 mnds glassene? Vet det er litt mer i 8 mnds glassene, er vel en 30-35 gram mer ca.

Oliver spiste alltid opp 6 mnds glasset + en boks fruktmos. Nå blir han mett av et halvt glass 8 mnd og vil ikke ha fruktmos etterpå. Er det slik hos flere?

Er ganske likt her ja, hun spiser sjelden opp hele 8 mnd glasset og da blir det hvertfall ingen eller mindre fruktmos [:)]

Nei, her forsvinner stort sett alltid hele 8-mnd glasset.. Og det gjorde det ikke like ofte på 6-mnd glassene... [8D]

spiste hele 6 måneders glasset, og spiser nå hele 8 måneders glasset. var litt grining på nesen i starten på grunn av større biter, men nå går det ned på høykant:)

ORIGINAL: brownie*

likte barna deres de med en gang? mi spyr alt opp, gang på gang...[8|][:-]

Har bare gitt i to dager, men går ned på høykant til glasset er halvtomt.

ORIGINAL: brownie*

likte barna deres de med en gang? mi spyr alt opp, gang på gang...[8|][:-]

Snuppa her er et matvrak uten like, så her går alt ned på høykant[8D] Merkelig nok er hun tynn som en strek da[8|]

Han spise mindre av 8 mnd glasset enn det til 6 mnd ja.. Men begynte ikke før i dag så, kanskje det blir bedre når dem er mer vandt til de store bitene?

Mulig jeg tar feil men metter ikke 8 mnd mat mer enn 6 mnd mat? Innbiller meg det er slik med grøt hvertfall, om det er det med middagsglass aner jeg ikke:P

mi spiser ett halvt 6mnd glass! [:)] 8mnd glass har ho bare prøvd ett par skjeer av og d va ikke poppulært..[8D]

ORIGINAL: .Lolla.

Her sluker han hele 8'mnd glasset på få minutter. [:D]

Samme her, alt går ned ;)

Back
Topp