Middagsforslag??

saya2009og2012

Glad i forumet
Noen som har noen gode forslag til middag.... er så lei av mat så trenger litt ny inspirasjon :)

Er litt sånn at ALT høres godt ut for tiden, men kanskje til ulike tider på dagen. Så middag er ikkje lett å finne lell ;)
Idag tenkte eg entrêcote steik (eller som biffskiver) med broccoli, potetbåter...?
Litt lørdagskos på mandagen ;)
Og til dessert : fruktsalat med MASSE vaniljesaus! :-D

Hadde det fantes ferskvare her på landet, så ville eg lett gått for røykt blåkveite med kvit saus å raspet gulrot! å nom, fisk er godt! :-D

finnes ikkje sulten eg nå nei! hehe, liv i magen, men det er ikkje babyen! ;-D

Hjemmelagde hamburgere med ost eller koteletter stekt i ovn mes skysaus, poteter og surkål....

Pannekaker? Jeg gidder aldri å stå og steke..Så jeg kjøper de som er vakumpakket og varmer dem..De smaker faktisk veldig godt;) Der jeg kommer fra pleier vi å ha stekt bacon/flesk til pannekaker (+ blåbær/sukker da)Det er sååå godt:) Middag på 10 min!

Kjøttbullar med fløtesaus og potetmos, evt ertestuing eller andre grønnsaker til. Tyttebærsyltetøy om en liker det. Kjapt og lettvint...Kanskje ikke det sunneste alternativet..

Mitt forslag er denne retten.
Bare bytt ut kyllingfilet med kyllingkjøttdeig. Enda mer lettvindt og ikke så tørt. Ha gjerne mer grønnsaker oppi, vi hadde squash og det var godt. Ved siden av hadde vi grovt brød med smør. Nam. :-)

Her ble det en rask middag i dag...pølse med brød..flaut :p men i morgen blir det ovnsbakt laks med kremet pasta og grønnsaker :)

Pølselapskaus eller fiskegrateng! Nam-nam.

Back
Topp