Middagsforslag?

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Noen som har noen enkle middagsforslag til en kvalm frue? Som regel får jeg i meg litt mat, men ikke hva som helst...og jeg er så LEI av å planlegge hver middag...[:'(]

Gryterett fra Toro? Med ris til kanskje...

Har ikke vært kvalm i det hele tatt i løpet av graviditeten, så er vanskelig for meg å sette meg inn i hva som kan friste deg...

På menyen hos oss i dag, så står det hjemmelaget potetmos og røkepølser[:)]

Jeg hadde gryterett og stappe i dag,og jeg stoppet FLERE ganger under måltidet,for kvalmen ble så intens,hehe..

Kan jeg friste med et STORT glass vann,og noen saltstenger [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jeg hadde gryterett og stappe i dag,og jeg stoppet FLERE ganger under måltidet,for kvalmen ble så intens,hehe..

Kan jeg friste med et STORT glass vann,og noen saltstenger [8D]

hihi... jeg blir faktisk kvalm av vann[:-] så det går mer i saft og juice. Saltstenger derimot - NAM....

Det går som regel greit å spise litt av maten. Det er selve lagingen jeg sliter med per i dag[&:]

Jeg kan ikke bestemme noe på forhånd, og må bare spise det jeg plutselig får lyst på, ellers klarer jeg ingenting [:'(]

ble hvertfall ikke noe middagslaging på meg i dag. Sendte nettopp mannen avgårde til nærmeste kinarestaurant for å kjøpe svin i sur/søt saus [8D] får bare håpe jeg har lyst på det når han kommer med det...[8|]

Har kjøpt fjordland rømmegrøt i dag, hadde sååå lyst på det på butikken...nå ligger den i kjøleskapet fordi jeg brekker meg når jeg tenker på grøt så den får vente til jeg plutselig får lyst på den igjen (har forresten i samme stund spist et helt sjokoladekakestykke, ikke kvalmende i det heeele tatt., bare godt.)

ORIGINAL: lykke29

Har kjøpt fjordland rømmegrøt i dag, hadde sååå lyst på det på butikken...nå ligger den i kjøleskapet fordi jeg brekker meg når jeg tenker på grøt så den får vente til jeg plutselig får lyst på den igjen (har forresten i samme stund spist et helt sjokoladekakestykke, ikke kvalmende i det heeele tatt., bare godt.)

hehe.. sjokolade er faktisk noe jeg absolutt IKKE klarer..[:'(] Til vanlig elsker jeg sjokolade[8D] Det høres veldig godt ut med sjokoladekake, men tror ikke jeg hadde klart spist noe hvis jeg fikk et stykke[8D]

Jeg fikk plutselig lyst på pannekaker.. så blir vel det i dag.. HATER å gå i butikken for jeg blir så fort kvalm og da klarer jeg ikke handle ferdig.. så har sendt mannen i dag [:D]

Godt det kommer noe godt ut av dette ihvertfall[:)]

Back
Topp