Middagsdilemma.. Flere som opplever dette?

Hønemor86

Forelsket i forumet
Når jeg og samboer skal spise middag så slår det ikke feil...Lille Jenny skal også ha mat! Vi spiser ikke til faste tider og jeg gir henne alltid mat før jeg begynner på middagen til oss. Mot slutten av kokkeleringen så er det rop etter puppen. Jeg har så og si ikke fått spist "alene" siden fødselen! Kan babyen rett og slett få matlyst av vår mat? Noen som har hørt om dette før eller opplever det samme? Det går jo så klart greit dette her, men hadde vært ålreit å fått spist i fred innimellom [:D] 

hahaha, jeg kjenner meg såå igjen
jeg vet ikke lenger hva varm mat er, og teen min må i mikroen 4 ganger før jeg får drikki den =P

ORIGINAL: Frøken Lillan

jeg vet ikke lenger hva varm mat er, og teen min må i mikroen 4 ganger før jeg får drikki den =P

da er det ikke bare her nei [:D] Kanskje det er helt vanlig? Her må også teen i mikroen flere ganger [:D]

Varm mat er oppskryt, kald middag er det som gjelder nå[8D][:D]
De føler nok på seg at vi mammaene skal ha mat, så da vil vel de å ha[8D]

Kjenner meg sååå godt igjen![>:]

Han er alltid sulten når jeg skal spise! Slår aldri feil..
Har blitt få varme middager de siste ukene ja[8D]

Da anser jeg megselv som svært så heldig! [:D]
Her er lille H særdeles veloppdragen og lar mamma og pappa spise mens maten er varm. Som regel sikrer vi dette ved at sambo lager middag når jeg ser at han lille begynner å bli sulten, og så er maten vår ferdig akkurat idet tassen ramler av puppen, melkefjern og god [:D]

ORIGINAL: Siljemor88

Hehe... Sånn er det her også [:D]

Hehe kjenner meg SÅ godt igjen [8D]
Når eg spiser middag sitter eg med en liten baby i fanget mens eg prøve å få 1,5 åringen til å sitte i ro som vil at eg skal mate hu i tillegg (Skal leke baby periode visst) [8D]

Så varm middag vet eg ikkje hva er lenger [8D]

Mi har også varm mat og varm drikke sensor...

ORIGINAL: Siljemor88

SIGN!![;)]

Samme her.

Idag fikk jeg spise varm mat [:)] JUHUUUU!!!

Han var rolig, så pappaen tok han, og jeg kunne nyte maten varm [:D]
Sweeeet [:)]

Tror bebisene har en 6.sans der de merker når mammaen (sææærlig når hun er alene) varmer seg mat/drikke [8D]

haha signerer denne!!! hive i seg et tørt knekkebrød uten noe på har blitt en del av den nye dietten!![8D]

Har det sånn jeg å....[;)]Når jeg skal begynne å lage middag eller spise den... Blir som regel frokost på meg og lillemann samtidig[:)] Slitsomt til tider...men hva klarer ikke vi mammaer da??[;)] Lager middag, prater i tlf og holder han på armen samtidig jeg!

haha dette er tydeligvis veldig vanlig ja [:D] jaja, de får det som de vil de søte nurkene våre [:)]

Her også!! [:D] ender opp med at jeg sitter og ammer mens vi spiser middag. Så spiser vi pålikt alle 5 [;)]

Back
Topp