Middags tips?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
huff...er SÅ matlei, att jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på til middag i dag til meg og mini...eldstemann er borte på besøk med en kompis og mannen i huset er på jobb til klokka 20.... åhhhh...gud som jeg hater og være matlei...

noen av dere som har middagstips til meg?

jeg trenger også middags tips.... aner ikke hva jeg skal finne på[8|]

Her blir det risengrynsgrøt på meg og lillemor - vi spiser det ellers aldri fordi samboeren min ikke liker det. Men nå er han bortreist, og lillemor eeeeelsker alle former for grøt. Så da får hun det som hun vil [:)]

tror d blir kjøttdeig av svin og makaroni i dag jeg[:D]

Jeg er normalt glad i det meste av mat, men kjenner nå at middagsmat frister overhodet ikke. Tar gjerne imot tips. Bra initiativ.

ORIGINAL: Ella~83

Jeg er normalt glad i det meste av mat, men kjenner nå at middagsmat frister overhodet ikke. Tar gjerne imot tips. Bra initiativ.

kjenner til den Ella...[&:] her er noe jeg skal prøve i løpet av uken da når jeg har ingrediensene...dette ser bare så YUMMY ut!!!

http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7614

her blir det kylling curry suppe og ferskt brød [:)]

Her skal vi ha en litt sen middag. Hjemmelaga lasagne[:D]

ORIGINAL: ~Roskva~

Her blir det risengrynsgrøt på meg og lillemor - vi spiser det ellers aldri fordi samboeren min ikke liker det. Men nå er han bortreist, og lillemor eeeeelsker alle former for grøt. Så da får hun det som hun vil [:)]

Hehe,det har vi spist i dag av akkurat samme grunn,for sambo er på jobb [8D][:D]

Vi hadde stekte kyllingbiter, squash, paprika i forskjellige farger og rødløk stekt sammen. Fordelte det på tortilla lefser. Hadde fyll på halve delen og strødde ost på toppen, og lukka igjen. Varma i ovnen til osten smelta. Servert med rømme og salsa. Kan også ha guacamole til. Veldig godt [:D]

Back
Topp