V VildSild Blir kjent med forumet 4 Jan 2016 #1 Hei, er det noen som har noen middags tips? Sunne gode, friske alternativer med minst mulig fett Jeg er en salat person, men kan jo ikke lage salat hver dag til resten av min kjøttetende familie
Hei, er det noen som har noen middags tips? Sunne gode, friske alternativer med minst mulig fett Jeg er en salat person, men kan jo ikke lage salat hver dag til resten av min kjøttetende familie
moccamint Elsker forumet 4 Jan 2016 #2 Jeg dampet kyllingfilet i laurbær, pepper og salt i går. Blandet i salat. Kan legge ved bilde av oppskrift når jeg kommer hjem
Jeg dampet kyllingfilet i laurbær, pepper og salt i går. Blandet i salat. Kan legge ved bilde av oppskrift når jeg kommer hjem
junibebi89 Gift med forumet 4 Jan 2016 #3 VildSild skrev: Hei, er det noen som har noen middags tips? Sunne gode, friske alternativer med minst mulig fett Jeg er en salat person, men kan jo ikke lage salat hver dag til resten av min kjøttetende familie Klikk for å utvide … Hmm.. fullkornspasta med laks og tomat er veldig godt og med pesto oppi
VildSild skrev: Hei, er det noen som har noen middags tips? Sunne gode, friske alternativer med minst mulig fett Jeg er en salat person, men kan jo ikke lage salat hver dag til resten av min kjøttetende familie Klikk for å utvide … Hmm.. fullkornspasta med laks og tomat er veldig godt og med pesto oppi