Middags planer?

Therese W

Gift med forumet
Trenger seriøst inspirasjon :) Hva tenkte du/dere ha i dag? Skal straks hente gullet på skolen, så blir det butikken. Men hva skal man kjøpe? Samme spørsmålet hver dag :)

Hater foresten å måtte komme på hva jeg skal lage til middag hver dag :( vil jo ha noe som er godt og kjapt hver dag ;) men vanskli å tenke!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hater foresten å måtte komme på hva jeg skal lage til middag hver dag :( vil jo ha noe som er godt og kjapt hver dag ;) men vanskli å tenke!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Enig. Hvertfall med min hjerne som har tatt ferie. Kjenner at det er vanskelig. Burde gjøre som før. Handle en gang i uken. For når min kjære er hjemme( han er i Bergen å jobber) skriver vi liste for hele uka. Så er det liksom ikke noe spørsmål. Men gaaaah! Jeg er nok ikke så flink da jeg er alene. Hehe

Her er det absolutt ikke grillvær, selv om grillmat frister veldig! Så her blir det ganske enkelt kyllingsalat i pitabrød i dag... ;)

guttene har fått pølser, potetmos, makaroni og grønnsaker...jeg skal på jentekveld og får servert gulasjsuppe...gleder meg!

Prøv favorittpasta fra matprat, enkel å lage og barna elsker den. Tror den nå heter pasta med peperoni og svinekjøtt

Vi har spist fiskebolla i hvitsaus, men karri til.. Potet. Gulrot. Bacon og rødbeter :-) Va godt :-) frøkna som e veldig små spist av sæ spiste to bolla + en god del tilbehør :-)

Nå er jeg stappmett...! Toppa det hele med litt for mye vannmelon til dessert... ;) det et så nam de!!

lagde lapskaus.. fra bunnen a :P nam ;) oooog.. sjokoladekake :P hahahaha

Svarte på en spørreundersøkelse på IKEA, da fikk vi pølser i belønning. Hjemme stekte jeg en kylling ettellerannet flatt noe... :S og delte en potet med en ostehøvel og stekte i olje og hvitløk. Masse krydder og litt ketsjup. ikke noe jeg anbefaler, men det gikk fint ned i nøden :p

Back
Topp