middags-forslag

teba

Gift med forumet
..gode forslag idag da?
kanskje vi kan avslutte kvelden litt betre enn vi starta...mannen er vekk i vedaskogen så eg tenkte eg skulle lage til vin og litt digg..kanskje berre kalde øl og for den sak skuld!!!

Vi hadde hjemmelaget pizza igår, det var jammi-jammi[8D] Ikveld skal vi ha wok med ris og pasta. Vet ikke om noe av det frista for deg jeg......?[:)]

Skal ha to venninner på besøk i kveld. Da skal jeg lage til fondue. Det vil da bestå av: oksekjøtt, svinekjøtt, ris, baguetter m/u hvitløk, bernaise og litt salat.

Ikveld blir det en kjapp tlf til peppes....[:)] Har vært alene med 3 unger siden torsdag og er litt tappet for energi idag kjenner jeg. Skal bli deilig å få hjem gubben ikveld[:D]

Hva med taco, løvbiff, ckicken curry, biffsnadder, wook eller spagetti og kjøttdeig som i Lady og Landstrykeren!!!!

Vi skal ha lasagne med salat og loff, mmmmm [:)].

ORIGINAL: mie83

sambo skal lage til seg selv, for jeg skal på ost og vin til ei venninne, skal holde meg unna vin jeg da! har laget guacamole til han nå, og skal kutte opp litt agurk, gulrot og stangselleri til han.. (siden han ikke kan ha sukker,gjær,meieriprodukter,frukt,kornprodukter osv osv på 6måneder...) er litt redd for at han ikke skal få i seg nok mat jeg.. gikk ned to kg den første uka han gikk på det, og fettprosenten hans ligger på 6,5... ikke bra..

Uffda..bra du passer på da[;)]

..er han syk?

Vi skal ha taco..

Vi skal ha kylling, ris og salat om 1 times tid [8D]

Det blir lasagne og salat her..

vi skal ha kyllingfile, fløtegratinerte poteter og grønnsaker [:D]
Det er snart ferdig..mmmm...digg!!

Back
Topp