Middags-forslag??

Mialille

Forumet er livet
Her i huset e vi sååå matlei.. Og æ treng inspirasjon. 
Holde på med ei liste for resten av uka, og mangle to daga: Idag og på torsdag. 
Onsdag e det lasagne, fredag og lørdag e det taco og pizza. Søndag skal vi i navnefest og får mat servert der.. 

Må også nevne at det kan ikke være fisk. Samboeren min tåle ikke det.
Ellers e æ veldig åpen for forslag. 

Samboeren min e ikke så glad i svinekjøtt og kylling, men e det spennanes nok så får æ han sikkert til å spise det. Og pølsa e fyfy! Det hate han! :P 

Kresen fyr??? Hæææ? :P 

Åhh.. hjelpes :O
Hadde fått fnatt om jeg hadde en så kresen mann i matveien
Siden du har både lasagne, taco og pizza, foreslår jeg noe sunt de to dagene som gjenstår..
Salat med masse godt oppi? Så kan du strimle noe kylling (eller biff, siden han ikke liker kylling så godt) i godt krydder, og ha oppi salaten. Kanskje med hvitløksbaguetter attåt.

Kornkarbonader er godt.
Pastasalat?
Pasta med blomkål og bacon (å oppskrift i ei avis her en dag. Så godt ut!)

Har forresten en kjempefin oppskrift på lasagne, hvis du vil prøve :) 

mosakka? Pannekaker? Løfbiff og fløtegratinerte poteter! I dag har vi fullkornspasta med kvitsaus med pesto, chilli og ost i! Oppå er det sprøtt bacon:-) nå for tiden har jeg fått dilla på maxboller, kjøttkaker og joikakaker :-p nam nam!

Fiskegrateng
Fiskepinner
Fiskekaker
Salma laks med creme freshe og soya saus
Torsk

Kjøttkaker
Kjøttboller
Lasagne
Moussaka
Gryterett (bolognese er kjempe god med pasta skruer også tilsetter du kjøttdeig)
Pølsegrateng med makaroni
Wok
Biff
Bakt potet
Kalkun
Spaghetti og kjøttdeig
Tomatsuppe
Andre supper

Hmm... ja det var det jeg kom på :D 

Kjedelig med kresne mannfolk.. kylling er jo sååååå godt og det MÅ vi ha flere ganger i uken her.. hehe.. svinekjøtt er også nam :D men men.. 

Gollemor : JEG vil gjerne ha oppskrift på lasagne :D mmmmm.. matvrak? jeg? neeei nei :D hehe.. skal lage en god kylling og pasta salat til fruene i kveld som jeg skal koooose meg med :D samboer får til fotball kampen :D

Back
Topp