middags besøk.

silke

Gift med forumet
Å, jeg har kost meg så i kveld. Hadde middags besøk. Har stura på i hele dag med mat og bord dekking. Men det er jo så gøy.

Vi hadde seranoskinke og fetaost på salat med tomat og paremsan til forrett, surret svinesteik med rødvinssaus, kokt eple, tuttebær syltetøy, rødkål, soppstuing med chilli, sukker erter og potet mos til hovedrett og sjokolade fondy med jorbær og banan til deser.

hmmmmmmmmmmmmmm kjempe godt

+ gode viner... hihi [:D][:D][:D]

dere får si hva dere vil men jeg synest det er helt greit å nyte eit par glass vin selv om ungene er i huset... de må jo få et naturli forhold til det de og... -se at det er ok å ta seg et glass uten at det blir problem, er jo ikke full eller noe.[8D]

Var så kjekt.. så nå er huset ryddet og gjestene gått. puster ut før jeg legger meg.

oj, hører ut som du har hatt en knall dag[:)](og litt travel dag hvis det var du som stod for all matlagingen[:D])

kjempe travelt [:D] men utroli gøy...

Litt ekstra stress siden de første kom 30 min før avtalt [8|][&:]

Marielle var kjempe flink, gjett om hun likte svinesteik og potet mos da... hun sleiket fatet etterpå [:D][:D][:D]

ORIGINAL: madde3

Ååååå,det hørtes kos og godt ut...[:D][:D]

Men min invitasjon må ha blitt borte i posten,for jeg har ikke fått noenting iallefall.....[:(]

hallo,,, jeg gjør jo ikke annet en å lokke på deg... men du er jo bestandi så bizzy[:(]

hihi

Back
Topp