Middager..

AnnMari

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Går dere bort i middagsselskaper og ber dere venner på middag? Syns dette er vanskelig da man aldri kan time sovingen til lille gutten vår. Han er 7 uker i morgen og syns det med middager er en utfordring. Tenker jo at andre forventer at av og på knappen til soving er under kontroll. Seff forventer de ikke det men man føler det selv at man skal kontrollere det. Men det går ikke! Hva med dere? Vekter dere med slikt eller???

Vi har vært i middagsselskaper, og som oftest har jeg og samboeren måtte spise på skift :P Vet aldri helt når han sover og hvor lenge, så jeg har hatt min andel kalde middager!

Merker at familiene våre synes vi skjemmer han bort ved å bære ham når han gråter og gi han mat med en gang han krever det, så er ikke så veldig morsomt å ha han med bort alltid!

Vi har stort sett bare gått på middagsbesøk. Men det går helt fint. Er vesla våken bytter vi på å spise/holde henne. :)

Eg å går i middags besøk. Våkner hun, så forstår de eg har vært hos at det e bare sånn små barn e. E ikkje alltid de vil sove når vi helst trenger at de sover.

Vi har vært på middager hos andre og det er alltid flere som er villige til å bære sånn at jeg får spist.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi bare drar/får besøk. Vesla sovner der hun må, og sover relativt uforstyrret uansett. Hos mine foreldre så har de seng til henne også, så lettvint å legge henne der. Er hun våken så sitter hun i vippestolen om vi tar med/det er der, ellers så er andre veldig villige til å holde henne.

Vi har egentlig ingen rutiner på sover på dagtid, så vi er heldig om han sover i middagsbesøk :-p. Han går stort sett på rundgang og det er ingen som stresser :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi er mest hos foreldre/svigers på middag og da tilrettelegger vi slik at hun som regel nettopp har spist før vi setter oss.

Hadde foreldre/svigers på pizza søndag og det var stressende fordi hun var litt urolig og jeg måtte amme ved bordet. Heldigvis var det mat samboer kunne lage uten hjelp fra meg ;)

Konklusjon, best å bli invitert bort :P

Men prøver å gi mat rett før men da skal han være lys våken etterpå. Passer ofte sann.

Back
Topp