Middager :)

Klesklypa

Gift med forumet
Ka har dokke hatt til middag denne uka da jenter??

son til insprirasjon for kverandre :)

Vår meny har vert som følger:
Mandag: Ostesnitsel med grønsakspasta (bare koke opp pastarør med en pose lapskausblanding oppi) hehe Droning av halvfabrikata!
Tirsdag: Kyllingwrap (grove wraps med kyllingbiter i tacopulver, avokado, salat og ost.
Idag: Big One.. (jepp..god mamma..)
 
Aner ikke hva mannebeinet skal lage hjemme.
Jeg har kveldsvakter hele uken (fri til lør heldigvis!!), så jeg aner ikke hva jeg skal ha.

I dag har jeg klint på med pyttipanne sammen med ris og svinefileter, hehe!! Må jo ikke miste de 4 kiloene jeg gikk opp på hånnimuuunen!! :) :)
 
hehe :) eg har litt dårlig samvittighet for vesla.. så i morra blir det Grønsakssuppe! Og fredag noke anna sunt noke!
 
mandag : heimelaga gresk gryte i steikeovn m masse masse grønnsaker  :)
tirsdag : da er vi støttekontakt og i går var vi ute og spiste :)
onsdag : heimalaga steinbitkaker ( vell de skall vere heimelaga kjøpt i frå fiskabilden i går..) men de er nyyydelige :)

jobbet formiddag alle de dagene,, så alle de rettene vi hadde mand og onsd er sånn som er ferdig å 30 min :P

i morra er det gubben som er heime , eg har aftenvakt,, så trur det blir noe pølsegryte da :P
 
feil uke å svare på det her...vært skikkelig usunn i forrige uka OG denne uka :$ men er så mat lei for tida, finner så lite jeg har skikkelig lyst på :/

anyways
 mandag å tirsdag var det kylling med tilbehør...mandag ble det take out og i går var det kyllingvinger :P
 idag ble det tikka masala på mamma og mormor og lunsjkaker (?) og spagetti på knætta..
i morgen er planen taco med grove lefser til..så prøver å holde det rimelig sunt

 
Denne uka har sett slik ut her i huset : 

Mandag : Gryterett med ris 
Tirsdag : Fiskeboller i hvit saus, med poteter og gulerøtter 
I dag (Onsdag) : Kjøttkaker i brun saus, med poteter og ertestuing. 

I morgen tror jeg det blir hamburger av karbonade med noe salat til. 
 
hmmmmmmmmmmmm...

man: ovnsbakt laks, poteter ++
tirs: rester! :P
onsdag: mosakka ;)
 
Mandag: Fiskekaker med pasta og grønnsaker
Tirsdag: karbonader med potet og grønnsaker
Onsdag: kyllingkjøttboller med pasta
Torsdag: Laks i creme freshsaus med blomkål og brokkoli. Nam nam
Fredag: Hjemmelaget lasanje
Lørdag: Rester av lasanjen.
 
Hmm...
Mandag: Kyllingfilet i biter, brokkoli, gulrot, sjalottløk, hvitløk, matfløte, rød pesto, salt, pepper og ost, alt oppi en form og inn i ovnen til det er ferdig :)
Tirsdag: Quesadilla med salat, salsa,guacamole og rømme
Onsdag: Rester
Torsdag: Usikkert. Mannen skal på teambuilding så det er bare jeg og Iver :)
Fredag: Hjemmelaget pizza
Lørdag: Jeg skal på scrappetreff hele dagen, så jeg får betasuppe,  de to andre ordner seg sikkert :)
Søndag: Kjøttkaker i brun saus med poteter, gulrot, brokkoli og blomkål
 

Mandag: Kjøttkaker

Tirsdag: Kylling med mango og chili + pommes frites

Onsdag: Pizza

I dag: Aner ikke. Det står mellom: Fløtepudding, indrefilet svin, kjøttboller og laks.

 
Tjaaa.....det er vel litt sånn at jeg kommer på det sånne n halv time før.....ble pølse i brød til mamma og pappa og middagsglass til snuppen på onsdag, grilla kylling med grønnsaker i går og grønnsakssuppe i dag....og det var så mye igjen at det har vi i morgen også.....og på lørdag blir det fårikål med nypoteter fra åkeren vår :)
 
Back
Topp