S Stine_85 Elsker forumet 14 Jan 2010 #1 Idag blir det noe så enkelt som steketorsk og pomme frites her[;)]
M Mirakel nr. 3 Elsker forumet 14 Jan 2010 #4 Jeg har spysyka, så i dag blir det enkelt for mor, ungene får pizza [:D]
S *Solskinnsbolla* Glad i forumet 14 Jan 2010 #5 ORIGINAL: Lissyjane Tikka Masala[:D] + en haug med wokgrønnsaker[:)]
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 14 Jan 2010 #6 Tror det blir suppe lapskaus.. Eier egentlig ikke noe matlyst fortiden, er bare kvalm og kvalm og atter kvalm[&:]
Tror det blir suppe lapskaus.. Eier egentlig ikke noe matlyst fortiden, er bare kvalm og kvalm og atter kvalm[&:]
MarcusMamma Forumet er livet 14 Jan 2010 #7 skal ha ungene til sambo her i dag og de er sååå kresene så blir pølse og potetstapp. sukk
P Pearl Forumet er livet 14 Jan 2010 #9 Lettsalta torsk, potet, gulrøtter, hvitsaus og sprøstekt bacon... NAM!!
J Jenta10 Glad i forumet 14 Jan 2010 #10 meg og ungene er alene i dag såbløir pizza. minstejenta mi spiser jo ikke mat så da blir det kjøpepizza på meg og Thomas
meg og ungene er alene i dag såbløir pizza. minstejenta mi spiser jo ikke mat så da blir det kjøpepizza på meg og Thomas
SnartMammaTilTre88 <3 14 Jan 2010 #12 Vet ikke.. Har bedt sambo om å ta opp fra frysen det han har lyst på.. Så jeg er spent gitt![8D]
M mammasgull0705 Flørter med forumet 14 Jan 2010 #13 her blir det tomat suppe med ekstra makaroni og pølse[8D]