Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EnDeLiG86
er i samme situasjon, i tilegg har jeg invitert mamma på middag siden pappa er på hytta, etter en tur i butikken blir det pasta med kjøttdeig og spaggetigsaus med litt løk og sopp, har alt i ei ildfast form å gratinerer med ost, å salat på siden,
håper det blir godt:)
ORIGINAL: *janne*
er i samme situasjon, i tilegg har jeg invitert mamma på middag siden pappa er på hytta, etter en tur i butikken blir det pasta med kjøttdeig og spaggetigsaus med litt løk og sopp, har alt i ei ildfast form å gratinerer med ost, å salat på siden,
Hmm det hørtes litt godt ut... [:)]
Hvor lenge å hvor mange grader på ovn?
ORIGINAL: *janne*
Hmm det hørtes litt godt ut... [:)]
Hvor lenge å hvor mange grader på ovn?
vet ikke, har ikke laget det før, men 225 grader til osten er smeltet tipper det er rundt 10-15min. må jo koke pastaen og steike kjøttdeig, lage sausen (pose saus) først
ORIGINAL: Auroramamma
ORIGINAL: Insania
Her blir det pølse/makaroni-grateng![:D]
Hvordan lager du det og hva har du i? Greit mat til snuppa, men vi har så og si aldri laget sånne ting...
ORIGINAL: Auroramamma
ORIGINAL: Insania
Her blir det pølse/makaroni-grateng![:D]
Hvordan lager du det og hva har du i? Greit mat til snuppa, men vi har så og si aldri laget sånne ting...