MIDDAG

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Husker når jeg var gravid med nr 1 så laget jeg alltid middags tråd hver dag, så tenkte jeg kunne lage en nå også :)
 
Hva står på menyen i dag?
 
Vi skal ha fårikål med poteter attåt [:D]
 
Vi skal ha biff med fløtegratinerte poteter. Nam nam[:D]
 
ORIGINAL: JeanetteB

Vi skal ha biff med fløtegratinerte poteter. Nam nam[:D]

 
Sikle sikle [:D] Hva tilbehør har dere til og evnt saus?
 
Har salat og peppersaus..Blir sulten bare av å tenke på det[:D]
 
Jepp samme, skal straks ned på butikken å handle meg noe sunt men noe namme nam [:D] Har så lyst på salat med fetaost men fy fy så jeg får heller finne noe annet å knaske på [X(]
 
her blir de bare karbonade,potetstappe og grønnsak blanding.. kanskje med bunsos til[:)]
 
Vi skal ha kylling tandoori. Liker toro sitt glass med tandoorisaus og så putter jeg ekstra paprikabiter oppi og litt ekstra krydder. Blir nam! [:)]
 
Blir sheperdpai her i dag! Med grønnsaker ved siden[:D]
 
ORIGINAL: LALA84

Blir sheperdpai her i dag! Med grønnsaker ved siden[:D]

 
Oppskift?[:D]
 
ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: LALA84

Blir sheperdpai her i dag! Med grønnsaker ved siden[:D]


Oppskift?[:D]

 
Veldig enkelt! [:)]
Steiker en pakke kjøttdeig, hakker opp en løk og steker sammen med kjøttdeigen, og så krydrer jeg med det jeg har... kan ha en gulrot i terninger,erter, mais oppi om en og vil..her er det bare fantasien som setter grenser! Også godt med tomatpure i..
Så lager jeg potetmos, enten hjemmelaget eller fra pose..
 
Har kjøttdeigblandingen nederst i en ildfast form, med potetmosen på topp, dekket med litt raspet ost...
 
Goodie goodie[:D]
 
Vi skal ha nyfisket torsk med saus, gulrøtter og poteter[:)]
Sambo var å fisket i helgen[:D]
 
GRILLE flintastek!! [:D]   NAM!!![:)]
 
Var ferdig på jobb kl 14.15, så venter ¨på sambo'n som skulle komme kl 19... gjett om jeg er sulten...
har hevet i meg nesten en pakke salt kjeks og en yoghurt da... 
+ sovet i 2,5 timer, så tida går i hvert fall.
 
ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: LALA84

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: LALA84

Blir sheperdpai her i dag! Med grønnsaker ved siden[:D]


Oppskift?[:D]


Veldig enkelt! [:)]
Steiker en pakke kjøttdeig, hakker opp en løk og steker sammen med kjøttdeigen, og så krydrer jeg med det jeg har... kan ha en gulrot i terninger,erter, mais oppi om en og vil..her er det bare fantasien som setter grenser! Også godt med tomatpure i..
Så lager jeg potetmos, enten hjemmelaget eller fra pose..

Har kjøttdeigblandingen nederst i en ildfast form, med potetmosen på topp, dekket med litt raspet ost...

Goodie goodie[:D]



åå nå fikk jeg gode minner fra barndommen [:)] bestemor kaldte det "brennende kjærlighet" hun [:D]
mmMMm dette er kjempeee godt. Lenge siden jeg har smakt. så dette skal lages til uken[:)]
 
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: LALA84

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: LALA84

Blir sheperdpai her i dag! Med grønnsaker ved siden[:D]


Oppskift?[:D]


Veldig enkelt! [:)]
Steiker en pakke kjøttdeig, hakker opp en løk og steker sammen med kjøttdeigen, og så krydrer jeg med det jeg har... kan ha en gulrot i terninger,erter, mais oppi om en og vil..her er det bare fantasien som setter grenser! Også godt med tomatpure i..
Så lager jeg potetmos, enten hjemmelaget eller fra pose..

Har kjøttdeigblandingen nederst i en ildfast form, med potetmosen på topp, dekket med litt raspet ost...

Goodie goodie[:D]



åå nå fikk jeg gode minner fra barndommen [:)] bestemor kaldte det "brennende kjærlighet" hun [:D]
mmMMm dette er kjempeee godt. Lenge siden jeg har smakt. så dette skal lages til uken[:)]

Jeg synes det er digg! [:)] Og så er det veldig enkelt.. Må legge til at det skal stekes i ovnen til osten er smeltet[:)]
 
Back
Topp