middag

delfie

Elsker forumet
Marsboerne2017
Idag fikk Frøkna sin aller første smak på middag. Hadde store planer om å koke poteter og gulrøtter til henne, men det ble ferdiglass fra Nestle.
Hun smatta og gapa og svelgte som bare det. Dette var godt mamma! Morro å se det syns jeg, ettersom hun ikke liker grøten noe særlig...

Moro at hun likte det!!! [:D]Har hørt det er mange som ikke liker grøt.

ORIGINAL: Curl

her går det og i gulrøtter og potet.

Hadde gode forsetter om å koke selv, men den dagen mamma stolt serverte "hjemmelaget" middag så var ikke det noe stas nei. Snuppa bare brekker seg av det..... men Hipp derimot det er godt det...
Nestle og brekker hun seg av.

vel, vel, går kanskje bedre neste gang..

hehe..rart det der. Sånn er det her også. han liker IKKE nestle,men kun Hippen. Hjemmelaget har jeg prøvd jeg også,men det går rett ut igjen.
Mulig jeg skal prøve å lage brun saus oppi maten jeg lager til han. Kanskje han vil ha det da!? Blir jo litt mer smak.. [:)]

Ja jeg var jo såå bestemt på at jeg skulle lage til henne, men det har blitt veeeldig lite skikkelige middager her i det siste. Kun halvfabrikata, og da er det nok bedre med ferdigglass for henne. Meen, bare vent, snart så skal hun få hjemmelagd. Jeg må bare få tilbake litt energi først.
Uansett så var jo Frøkna strålende fornøyd med Nestle hun da...

hehe..har prøvd hjemmelaget vi også men det spytter hun ut igjen..men mat fra nestle og hipp er mmmmmmm [:)]

så bra at hun vil ha middag da når grøtetn ikke smaker, her er det helt omvendt:)

Så gøy da.

Back
Topp