Middag

Beth

Forelsket i forumet
Biff med fløtegratinerte poteter og peppersaus:-)

Her blir det fisk, poteter og grønnsaker :)

Ble fiskekaker, poteter og grønnsaker her

Her ble det hjemmelaget pizza i dag. I morgen står det risengrynsgrøt på menyen (med spekemat for de som er så heldige å få spise det) og søndag skal jeg koke god gammeldags kjøttsuppe....

Fredagstacoen var på plass kveld, og i morgen er vi bedt på middag - håper det er noe jeg kan spise, vil helst ikke røpe oss enda.

Åå det fikk jeg lyst på, men liker ikke gjennomstekt biff.. Da blir maten bare en nedtur. Vi skal ha taco i dag og kylling i morgen
Jeg spiste ikke biff på 9 mnder sist bare på grunn av det! Orket ikke at maten skulle bli en nedtur! :) Liker godt biff til vanlig, men den må være medium stekt syns jeg :)

I kveld har vi spist taco og i morgen skal vi bort på middag! Fredagstacoen blir aldri feil!;)

I dag var det restesuppe(søtpotet),
I morgen er det 4-retters med jobben (skal be om godt stekt kjøtt)
Søndag er det skinkestek:)
Biff kommer jeg nok til å hoppe over - ødelagt ihjelstekt biff klarer jeg ikke!

Veldig god middag i går. Om dere ikke har brukt noe særlig fisk i tex-mex kan det anbefales som en vri på den vanlige fredags-tacoen.

I kveld skal vi prøve en ny rett: Sprø pai med kylling, karamelliseert rødløk og fetaost. Ser fantastisk godt ut!

0891c3632409b77c18718585afcf671a.jpg

Vi hadde taco i går og skal ha hjemmelaget pizza i dag. Skal i middagsbesøk i moren, vet ikke hva vi får da.

I dag står det løvbiff med tilbehør på menyen;-) i morgen blir det kjøttkaker

Back
Topp