Middag

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hva står på menyen hos dere jenter i dag ?

Er så matlei, så nå må vi prøve noe nytt.
Problemet er jo at livretten til ungene er spaghetti, noe mer ris og pølser, Men vi kan jo ikke ha pølser hver dag.
Minstemann på 18 mnd klarer ikke å tygge kjøtt ordentlig så det er æsj å kommet ut i samme farta.

Har dere tips til middag til meg ? :P :P :P

Hva står på menyen hos dere jenter i dag ?

Er så matlei, så nå må vi prøve noe nytt.
Problemet er jo at livretten til ungene er spaghetti, noe mer ris og pølser, Men vi kan jo ikke ha pølser hver dag.
Minstemann på 18 mnd klarer ikke å tygge kjøtt ordentlig så det er æsj å kommet ut i samme farta.

Har dere tips til middag til meg ? :P :P :P
Idag blir det kyllinggryte her :) hjemmelaget med ris til.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Pølsegrateng er jo en god vri av pølsemiddag;)

<3 venter et vinterbarn <3

Pølsegrateng er jo en god vri av pølsemiddag;)

<3 venter et vinterbarn <3
Hadde det for to dager siden :P Hadde en gutt som satt å sa nam nam nam til hver bit han tok :P

Jeg har bestilt reker, men kom på det litt sent, mannen er ute på jakt, så spørs om de har mer :P jeg er også fryktelig lei, orker egentlig ikke tanken på typisk middag, derfor jeg synes reker høres så digg ut, er liksom ikke varmt og tungt. Men vi får se, har ALLTID taco på fredagen, og det forventer storebror, men taco er det siste i hele verden jeg kunne tenkt meg, spyr bare av tankern. Men om det er tomt for reker blir det vel det, og da kan jeg bare lage meg en bedre salat eller noe..

Eg tror d blir kyllingsalat her :P

babyjente 27 Juli ♡

Har skikkelig lyst på kyllingsalat jeg og.

Veeeldig lyst på mexikansk gryte med kjøttdeig. Mmmmh!

Noe med kylling! Hjemmelaget salat eller club sanwich

Sent from my iPhone using BV Forum

Kyllingsalat har frista meg hele uka. Men orker ikke lage selv om dagen :p club sandwich hørtes å godt ut. Blir rett og slett taco her. Gleder meg til å spise det, men må bare manne meg opp til å lage det. Hurra for kvalme!

Her ble det en hexehylstang til middag :P Ingen ting som frister, blir nok å prøve å få i seg noen knekkebrød etterhvert ;)

Jeg har bestilt reker, men kom på det litt sent, mannen er ute på jakt, så spørs om de har mer :p jeg er også fryktelig lei, orker egentlig ikke tanken på typisk middag, derfor jeg synes reker høres så digg ut, er liksom ikke varmt og tungt. Men vi får se, har ALLTID taco på fredagen, og det forventer storebror, men taco er det siste i hele verden jeg kunne tenkt meg, spyr bare av tankern. Men om det er tomt for reker blir det vel det, og da kan jeg bare lage meg en bedre salat eller noe..
Kunne godt tenke meg taco, men ingen andre i huset enn meg liker det:P Å gubben ville ikke ha pizza som han pleier å ha når jeg har taco. ( deler bare kjøttdeigen :P )

Her ble det en hexehylstang til middag :p Ingen ting som frister, blir nok å prøve å få i seg noen knekkebrød etterhvert ;)
Hexehyl faktisk :P Godt er det i allefall.. hihi

Skulle egentlig ta baconsurra svinefilet med hjemmelage potetmos, men siden ungene mest sansynlig ikke kom til å spise det så tenkte vi at de kunne få kylling og ris så kunne vi ta det i kveld. Så laga bare en pytt i panne til oss.
Men det endte jo med at vi ble alt for mette, så da blir det svin i morgen i stede :P hehe

I morgen skal vi ha potetball. Gleder meg allerede! Favoritten til alle her i huset.

Back
Topp