Middag

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hva har dere spist til middag i dag? Jeg laget pasta med strimlet kyllingfilet i hvit saus med pesto. Smakte himmelsk! Er virkelig ikke ofte jeg spiser opp maten min disse dager, men var ikke noe igjen på tallerkenen i dag gitt! :p

Hadde tenkt noe kylling og pastagreier, men plutselig var ikke formen helt samarbeidsvillig så nå lager sambo joikaboller med potetstappe :p

Vi har hatt hjemmelaget pizza, vi lager alltid så mye at det blir rester til lunsj dagen etter :) Gleder meg til det.

fra app'en

vi har hatt hjemmelaget lasagne (med masse grønnsaker i, siden jeg har svangerskapsdiabetes. Har spist den før og vet at blodsukkeret tåler den) Rester igjen til sikkert to dager :D

Kylling og salat :) Elsker salat, finnes så mye godt å ha oppi...

Kylling og pastasalat med kokt egg og avokado. Nam! Hamar julebrus til dessert ;)

Hjemmelaget hamburger og pomfri her ;) gubben som lagde middag idag så da ble det litt enkel middag men godt :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Fikk salat hos svigers før vi reiste hjem, nå er det snart sushi tiiiid <3

Pastasalat med ost og skinke til lunsj.
Lasagne med salat og foccacia til sen middag :D

Okt 09 & feb 14 <3

Gubben er på julebord med hockeylaget og eg lagde middag til i morgo som eg sneik meg til å "prøvesmaka" ;) Pastasalat med skinke og MASSE kvitlauk :D

Her ble det Potet, biff strimler, stekt sopp og løk, woket brokkoli og gulrot, hjemme laget saus ;););) ble stapp mett. God lørdag alle

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I morgen blir det Kyllingfilet med tomat og rømmegratinerte grønnsaker

I dag ble det kyllingfilite med potetbåter og salat, men i måren blir det pinnekjøtt :D etter en jul med forkjølelse, null smaksanser og dårligform så måtte en ha en sånn middag til ;)

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

I går hadde vi kyllingvinger,ris,salat og kyllingsaus.

Idag blir det indrefile av svin med woket ferskegrønnsaker og enten potet/ris.Alt etter som:-)

Back
Topp