Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke ennå, blir sikkert noe sopihop fra de tingene som vi har i kjøleskapet.
Idag blir de burger på burger kingnamnam
og cola
perfekt fridag
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
hahah du og den der sjokolademoussenher ble det vårruller gittnå er jeg så mett at jeg sprikker snart
(Meeen jeg har nok plass til den ene sjokolademoussen som står å roper på meg i kjøleskapet
)
Lager jo mer enn en porsjon vettuhahah du og den der sjokolademoussen![]()
Ååh.. nesten litt bra her ikke er slikt på bygdaAltfor billig og lettvint hehe
Å burger hørtes godt ut! Vet ikke hva vi skal ha enda.. Kanskje jeg bestiller meg en pizza så kan mannen gjøre hva pokker han vill![]()
Lager jo mer enn en porsjon vettu![]()
mmmmm det er joo sååå gooodt <3
Synd?? det er jo egentlig SUPER BRA!!! Jeg er helt gal!! Sist svangerskap var jeg dårlig i 9 måneder, spise ingenting. men denne gangen har pipen en annen lyd gitt :s ingen bunn her!Jeg blir så kvalm av sjokolade og godis genereltsynd, for jeg syns jo det er super godt..
Ja syns det er synd fordi jeg syns det er skikkelig godt, men så blir jeg kvalm også blir jeg sur å irritert fordi jeg blir kvalm av ting jeg syns er så godtSynd?? det er jo egentlig SUPER BRA!!! Jeg er helt gal!! Sist svangerskap var jeg dårlig i 9 måneder, spise ingenting. men denne gangen har pipen en annen lyd gitt :s ingen bunn her!