Middag

Idag blir de burger på burger king :) namnam :) og cola :) perfekt fridag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skal ha hjemmelaget lasagn. Jeg og gutta var så sultne så vi har akkurat spist havregrøt så middagen blir nok ikke før i 6-7 tiden. Da får jeg også en time med beina høyt før jeg må begynne å lage det.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

her ble det vårruller gitt:) nå er jeg så mett at jeg sprikker snart :P (Meeen jeg har nok plass til den ene sjokolademoussen som står å roper på meg i kjøleskapet ;);););) )

Ååh.. nesten litt bra her ikke er slikt på bygda :p Altfor billig og lettvint hehe

Ja stakk likegreit innom der påvei hjem fra atlanterhavsparken ;) har ikke slikt der vi bor vi heller, bor på bygda vi og vet du ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å burger hørtes godt ut! Vet ikke hva vi skal ha enda.. Kanskje jeg bestiller meg en pizza så kan mannen gjøre hva pokker han vill;)

Småen bestilte bisketti i dag, så da ble det dolmiodag siden jeg er syk. Middagsplanleggingen har gått rett vest med bihule- og ørebetennelse :/

Gutt født 09
Baby sept 13

Jeg blir så kvalm av sjokolade og godis generelt :confused1 synd, for jeg syns jo det er super godt..
Synd?? det er jo egentlig SUPER BRA!!! Jeg er helt gal!! Sist svangerskap var jeg dårlig i 9 måneder, spise ingenting. men denne gangen har pipen en annen lyd gitt :s ingen bunn her!

Synd?? det er jo egentlig SUPER BRA!!! Jeg er helt gal!! Sist svangerskap var jeg dårlig i 9 måneder, spise ingenting. men denne gangen har pipen en annen lyd gitt :s ingen bunn her!
Ja syns det er synd fordi jeg syns det er skikkelig godt, men så blir jeg kvalm også blir jeg sur å irritert fordi jeg blir kvalm av ting jeg syns er så godt :rolleyes:

Kyllingfilet , potetbåter, kyllingsaus og grønnsaker her.. Ble ungefri også, fordifrøkna ble med bestemor hjem

Back
Topp