Middag

MTDC

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg funnet en sunn, god, enkel og kjapp rett som til og med mannen min greier å lage!

Fisk og grønnsaker i hver sin ildfaste form, krydre, sett i ovnen på 225 grader ca 30 min for frossen fisk.

Kok potet.

Lag saus eller bare bruk smør.

<3<3<3

Hva spiser dere i dag?

Så bra :)

Her lager fruen gryterett i dag, jeg er ikke helt i form i dag så greit å slippe å styre med noe...

Så bra at han fikk det til! Det der er eneste typen fisk gubben her får til også.:p

Så bra :)

Her lager fruen gryterett i dag, jeg er ikke helt i form i dag så greit å slippe å styre med noe...
Så godt du har henne til å stelle for deg! Håper det er noe som går fort over da:-)

Så bra at han fikk det til! Det der er eneste typen fisk gubben her får til også.:p
Han har ikke fått det til enda:-P Jeg lagde det i dag for å "prøvekjøre".. Men er rimelig sikker på at han får det til så lenge jeg er hjemme og kan instruere bittelitt ;-)

Han har ikke fått det til enda:-P Jeg lagde det i dag for å "prøvekjøre".. Men er rimelig sikker på at han får det til så lenge jeg er hjemme og kan instruere bittelitt ;-)
Aha! Hehe, er greit å testkjøre litt før man sender dem ut på egenhånd, ja. :p

Aha! Hehe, er greit å testkjøre litt før man sender dem ut på egenhånd, ja. :p
Helt klart;-) Ble inspirert av Wenkche på GodMorgenNorge;-) Litt mindre avansert enn hennes, men sikkert like god og mye billigere;-)

Back
Topp