Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.. er han så håpløs, altså?Mannen må lage middag i dag så jeg trenger tips til superkjapp og ekstremt enkel mat som samtidig er god.. Se for dere at en seksåring skal lage middag..
Det hørtes ut som noe han greier å sviHihi.. er han så håpløs, altså?![]()
Svin ala Bernie er idiotsikkert, da.
Kok ris
Stek Bacon i terninger
Stek kjøttdeig sammen med finhakka løk, hvitløk og chili, krydre veldig godt.
Sleng sammen en bernaise
Dæven, da er han verre enn minDet hørtes ut som noe han greier å sviBør nok være stekeovnmat
Han greier ikke å steke i panne uten å svi maten..
Så, ja, han er faktisk så håpløs!![]()
Dette er mannen som lager BRUN bearnaisesaus! Han påstår at eneste grunnen til at vi ble sammen var at jeg lagde god matDæven, da er han verre enn min![]()
Hvis ikke han får til å steke noe først er jeg helt blank.![]()
Hva med limemarinert kyllingfilet, råstekte potetbåter, salat og en enkel saus? Han får til å røre sammen en saus, vel?![]()
Brun bernaise?Dette er mannen som lager BRUN bearnaisesaus! Han påstår at eneste grunnen til at vi ble sammen var at jeg lagde god mat
Når han lager mat blir det stort sett ferdigpizza eller pasta og kjøttsaus.. Rimelig uvøren med kniven også, så han bruker evigheter om det er noe som må deles opp
Tror han greier å steke bacon, men må nesten ha noe mer også![]()
Ja, brun bearnaise!!! Han leste på pakka at smøret skulle smelte og det smeltet til det var helt bruntBrun bernaise?![]()
Da hadde jeg gått for fjordland, altså.![]()
Hihi, han skal ha for forsøket, da.Ja, brun bearnaise!!! Han leste på pakka at smøret skulle smelte og det smeltet til det var helt bruntDet sto jo ingenting på pakken om hvor lenge det skulle smelte!!! Hihi..
Kom på at vi brukte å lage pytt i panne med bacon, potet, purreløk, mais og rømme en gang i tiden.. Og det tror jeg han kan få til.. Må bare begynne tidlig siden det er mye å dele opp;-)
Tja.. Vet ikke helt jegHihi, han skal ha for forsøket, da.![]()
Ok, jeg trekker den tilbake.Tja.. Vet ikke helt jegMen sånn blir det når mor hans har laget middag til han hele livet og når han flyttet hjemmefra for å studere så spiste han en grandiosa om dagen
3/4 til middag og 1/4 til frokost
![]()
Det må du;-) Han kan vaske klær da;-) Bare sliter litt med å kjenne forskjell på ull og bomullOk, jeg trekker den tilbake.![]()
Får notere bak øret at mine gutter skal lære både klesvask og matlaging.![]()
Her går alt i samme vasken; ull, håndklær, klær.. han har ødelagt noen plagg, kan man si.Det må du;-) Han kan vaske klær da;-) Bare sliter litt med å kjenne forskjell på ull og bomullMen han leser på lappene. selv om det gjør at han bruker en time på hver klesvask
Godt han er snill med ungene og god i senga;-) Ellers hadde jeg neppe holdt ut
![]()
Huff.. Da hadde jeg klikket.. Ihvertfall ull som er så dyrt..Her går alt i samme vasken; ull, håndklær, klær.. han har ødelagt noen plagg, kan man si.er en grunn til at han ikke får nærme seg vaskemaskin igjen.
![]()