Middag

Et selv usikker, har både biffstrimler, grillpølser og fiskekaker liggende i kjøleskapet.. Må tenke litt på det :) biffstrimler er jo alltid godt :)

Vi setter opp ukesplan hver lørdag :) så i dag er det laks med pasta og ostesaus :)

Skal på middag til svigers,en kålgryte fra Kosovo:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Laks med salat og poteter:). I går lagde jeg hjemmelaget biffstroganoff med potetstappe av biffstrimler.

Vi setter opp ukesplan hver lørdag :) så i dag er det laks med pasta og ostesaus :)

Så lurt med middagsplan!:D vi har prøvd det flere ganger vi også,men det faller alltid ut :P handler dere en gang i uken?
Her blir det falukorv med makaroni og ostesaus:)

Så lurt med middagsplan!:D vi har prøvd det flere ganger vi også,men det faller alltid ut :P handler dere en gang i uken?
Her blir det falukorv med makaroni og ostesaus:)
Ja handler 1 gang i uken sånn stort. Men blir et par ganger utenom for å kjøpe brød :) det er mannens oppgave for jeg må altid ta med meg mye mer unødvendig :)

Idag skal vi faktisk ha svinesteik.. Så må få den i ovnen snart..
Skulle egentlig ha den igår men reiste på besøk og da ble det plutselig så sint at vi stoppa og spiste på vei hjem...

Skal ha poteter, grønsaker,peppersaus og rødkål til... Skulle egentlig ha asparges med bacon på og til men de lade vi til kvelds igår...

Vi skal ha bali-kyllinggryte! Om jeg orker å kutte opp kyllingen:-) hehehe

Blei skikkelig sulten av denne tråden her :)

Eg glemte å ta opp laksen :o så det blir pølse og potetstappe i stedet:p

Back
Topp