Middag

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hva skal dere ha til middag i dag?

Det blir nok taco tenker jeg, fruen er avhengig av "fredagstacoen" sin :P

Det blir nok taco tenker jeg, fruen er avhengig av "fredagstacoen" sin :P
Hihi:-) Godt med taco da:-) Jeg er invitert på moussaka hos ei venninne:-) Deilig å slippe å lage mat til en forandring;-)

Hihi:-) Godt med taco da:-) Jeg er invitert på moussaka hos ei venninne:-) Deilig å slippe å lage mat til en forandring;-)
åh, det er jo kjempegodt da :) ja, alltid deilig når man kan kose seg med god mat og slippe å lage den :)

Aner ikke, den ene vil ha pizza men det spiser ikke den andre! Så må se det litt ann!

åh, det er jo kjempegodt da :) ja, alltid deilig når man kan kose seg med god mat og slippe å lage den :)
Ja, alt med smeltet ost på er egentlig godt:-)

Finnes det virkelig noen som ikke spiser pizza?;-)

Det blir nok enten pizza eller kylling, tror jeg.

Største jenta er ikke noe glad i pizza. M
En de hadde spist pizza i barnehagen her om dagen å da hadde det gått ned masse'

Fikk akkurat melding fra mamma at vi får komme til dem og spise rakafisk i dag:-):-):-)

Heldig dere som kan spise taco uten at baby reagerer!! Det må være den ultimate prøvelsen.. Her er jeg veldig forsiktig med ferdigmat foreløpig. Førstemann reagerte på sitronsyre, hvitløk og løk - og da er det utrolig lite å velge i..

Utrolig glad for at tacoen går bra ja! Men ho får vondt i magen på dager jeg ikke aner hva det er ho reagerer på, prøve å tenke om jeg har spist noe spesielt,men klarer ikke finne ut av deg... :/

Har heldigvis ikke reagert på noe her enda.. Bank i bordet! Var livredd for kullsyre de første ukene, men fant ut at jeg bare måtte prøve og det gikk bra:-)

Utrolig glad for at tacoen går bra ja! Men ho får vondt i magen på dager jeg ikke aner hva det er ho reagerer på, prøve å tenke om jeg har spist noe spesielt,men klarer ikke finne ut av deg... :/
Sånn er det her også. Her må det være kaffe eller melk. Trodde det var brus, men det er jo over en uke siden jeg drakk sist.. hmm..

Brus reagerer lillemor på i allefall... Håper ikke det er melk i allefall!er jo melk i "alt"!

Brus reagerer lillemor på i allefall... Håper ikke det er melk i allefall!er jo melk i "alt"!
Det hadde vært veldig kjedelig, ja.. Krysser fingrene for at du slipper å kutte ut melk!:-)

Hørte av ei venninne at om de reagerer på melk må man kutte ei uke før man får effekt. Kan være greit å vite:-)
Har ikke orka å prøve meg på så mye enda siden storebror har vært mye syk, mn må vel våge meg utpå noen risikable matvarer etterhvert nå..:-) Har så dårlige erfaringer etter sist gang jeg ammet

Hørte av ei venninne at om de reagerer på melk må man kutte ei uke før man får effekt. Kan være greit å vite:-)
Har ikke orka å prøve meg på så mye enda siden storebror har vært mye syk, mn må vel våge meg utpå noen risikable matvarer etterhvert nå..:-) Har så dårlige erfaringer etter sist gang jeg ammet
Vet du om det gjelder alle ting, eller om det kun gjelder melk?

Har ikke hørt at det gjelder for annet enn melk, og tror egentlig det er bare der det gjelder. Min første reagerte på alt mulig, mn ikke melk, og var fin de dagene jeg unngikk det. Venninna mi kuttet melk, men bare for et par dager første gang. Merket ingen forskjell og fortsatte med melk helt til hun hørte om dette. Etter ei uke uten melk var jenta helt fin:-)

Back
Topp