Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiDet blir nok taco tenker jeg, fruen er avhengig av "fredagstacoen" sin![]()
åh, det er jo kjempegodt daHihiGodt med taco da
Jeg er invitert på moussaka hos ei venninne
Deilig å slippe å lage mat til en forandring;-)
Ja, alt med smeltet ost på er egentlig godtåh, det er jo kjempegodt daja, alltid deilig når man kan kose seg med god mat og slippe å lage den
![]()
Sånn er det her også. Her må det være kaffe eller melk. Trodde det var brus, men det er jo over en uke siden jeg drakk sist.. hmm..Utrolig glad for at tacoen går bra ja! Men ho får vondt i magen på dager jeg ikke aner hva det er ho reagerer på, prøve å tenke om jeg har spist noe spesielt,men klarer ikke finne ut av deg... :/
Det hadde vært veldig kjedelig, ja.. Krysser fingrene for at du slipper å kutte ut melk!Brus reagerer lillemor på i allefall... Håper ikke det er melk i allefall!er jo melk i "alt"!
Vet du om det gjelder alle ting, eller om det kun gjelder melk?Hørte av ei venninne at om de reagerer på melk må man kutte ei uke før man får effekt. Kan være greit å vite
Har ikke orka å prøve meg på så mye enda siden storebror har vært mye syk, mn må vel våge meg utpå noen risikable matvarer etterhvert nå..Har så dårlige erfaringer etter sist gang jeg ammet