Middag

netan

Andre møte med forumet

Dette er jo ikke akkurat et baby tema,  men er altså så lei av å lage de samme middagsrettene uke etter uke, blir mye taco, hjemmelaget pizza, lasagne...

På onsdag laget jeg kjøttkaker i brunsaus, dette ble en skikkelig hit for både samboer og meg, så nå er jeg på søken etter nye middagstips.

Hva spiser dere til maiddag?

Vi spiser sjelden middag, men når vi først gjør det er vi flinke! Jeg sliter med å sovne om kveldene, så jeg driver å tenker på alt mulig, så en kveld tenkte jeg ut en rett jeg syns hørtes god ut. Det er stekte kyllingterninger (kan ha biffstrimler, pølse, skinke, eller ikkenoe kjøttprodukt, gjør hva du føler for), stekte gulrot- og brokkolibiter , kokt pasta, pastasaus og creme fraiche i ei ildfast form, og gratiner det i ovnen med masse god ost på toppen :-) Kjempegodt! 
Ellers er jeg gla i pannekaker, fiskekaker,tomatsuppe, kjøttpølse og potetmos, kjøttboller, pasta og grøt ;-)

Er dårlig på å komme på middager jeg også... :-/ Går mye i stekte fiskekaker med poteter og makaronistuing, pølse poteter og spagetti, løvbiff med potetbåter og bernaise, grøt (rømme eller risengryn), pannekaker. I helgene har vi ofte bakt potet, hjemmelaget pizza, hamburgere med ost og bacon, taco eller biff. Ikke rare fantasien ute å går her. Noe som er kjempegodt er tikka masala (den kofferten fra toro). Men hører den er på vei ut av sortimentet, noe som er så tyyyyyyyypisk for den er jo så god!! Og kylling tandoori er godt! Toro sin eske det også :)

Back
Topp