Middag

fruluna

Forumet er livet
Hva skal dere ha til middag da?

Vi skal ha noe så spennende som fiskeboller!! Eller kjæresten skal få fiskeboller, og jeg lager fiskepinner. Liker ikke fiskeboller jeg.. Med gulrøtter, hvit saus og poteter.
Er så dritt lei julemiddager og fet mat nå.. [:'(]

uff middag ja. Har ikke peiling på hva jeg skal finne på, sambo jobber sent så det er bare meg og Celina, så da blir det helt sikkert noe fryktelig enkelt...'
Tar gjerne imot tips...

Vi skal ha fiskekaker og poteter i brunsaus...
Er også veldig lei av all feit julemat..

Åh fikk lyst på lettsalta røkt torsk med poteter og gulrøtter... mmmm... må ringen mannen jeg nå...

Hei Pastella!
Lenge siden jeg har sett deg inne her.. Eller du har kanskje vært på andre sider??
Koselig å se navnet ditt igjen iallefall [:)]

No clue... bor hos mamma og pappa for tiden frem til leiligheten blir ferdig, så jeg spiser det jeg blir servert [:D] veldig kjekt å slippe å tenke på hva jeg skal lage til middag.. Får nyte det i en mnd til, men da er det nok slutt, for da er forhåpentligvis leiligheten vår ferdig..[:D]

ORIGINAL: fruluna

Hei Pastella!
Lenge siden jeg har sett deg inne her.. Eller du har kanskje vært på andre sider??
Koselig å se navnet ditt igjen iallefall [:)]

Heisann hyggelig at det blir lagt merke til at jeg har vært borte da... Joda jeg har vært borte... Vært hjemme hos mamma og pappa siden lille lille julaften, kom hjem i går, i dag er det jobb...

tenkte lage bakt fisk pågrønsaker,er ganske middgasleide og har egentlig mest lyst å hive meg i bilen og frese stad å få ein feit hamburger med pommes frites[:D]

ORIGINAL: teba

tenkte lage bakt fisk pågrønsaker,er ganske middgasleide og har egentlig mest lyst å hive meg i bilen og frese stad å få ein feit hamburger med pommes frites[:D]

FYYY!! [:D]

mange som skal ha fisk i dag ser jeg...vi skal ha mousacca,salat og hvitløksbaguetter...favorittretten min:)namnam..

mmmm....men akk so godt!!!!![:D]
Men det vert ikkje noke av!!!
Her i huset skeire vi kun ut med snop og potetgull inni mellom.!
har helsa til mannen å tenke på[:'(]
ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: teba

FYYY!! [:D]

eg har prøvd meg på mottoet: alt som er godt er sunt....men nei....[:D]

skal ha kjedlig middag i dag. fiske kaker i brun saus, med poterer, makaroni og grønnsaker til.

idag skal vi bare spise bagutter med ost og skinke, det er veldig godt!!
Særlig når middager stort sett ikke frister [:)]

Vi skal spise taco vi,mmm[:)]

blir ikke mye middag her idag...
sambo har varetelling på jobb så er nok ikke hjemme før i ni-ti tiden ikveld[:(]
noen som har tips om hva jeg kan lage til meg selv...
noe kjapt og lettvint

du kan ordne deg spaghetti og kjøttdeig f.eks? med litt løk og stæsh oppi[8D]

hmmm...da må jeg sjekke om vi har kjøttdeig....[&:]
gidder jo selfølgelig ikke å gå utfor døra...hehe[:D]

På meg blir det mexikansk gryte. Elsker det[:)] Gubben er vegetarianer, så han ordner et eller annet selv.

Back
Topp