Middag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva står på menyen i dag?

Tror jeg skal smekke i hop stekt komle,pølser biter og bacon :)

I dag skal vi ha fiskekaer i brun saus med poteter, gulrøtter, brokkoli og blomkål til![;)] Snuppa elsker fiskekaker!![:D]

Jeg vil få middagen til missme!!!

Men tror jeg må bare holde meg til planen siden jeg har handlet til hele uken og bare ?en middag står igjen å bli spist... den hadde jeg veldig lyst på når jeg bestemte meg for å handle til den men ikke nå lenger[:'(]

Det blir somsagt kjøttdeigfyldte paprikaer med ris og soja[8|]

Mmmm begge middagene høres snadder ut ;D

Vi skal ha hjemmelaget blomkålsuppe med masse blomkål, bacondryss og godt brød til[:)]

Fullkornspasta med grønn kjøttsaus[:D]
Kjempeenkelt, stekt kjøttdeig blandet med spinat, rødløk og creme fraiche.[:D]

her blir d potet og og purresuppe med mager kjøttpølse i.

Her blir det grekisk pasta til meg og sambo [:D] Og Nelly får nok pølser og makaroner men hun spiser nok bare pølser! Har endelig klart å lure i henne litt potet noen dager. Men ellers så vill hun bare ha kjøtt dvs pølser, kjøttboller og fiskepinner. 

ORIGINAL: Cicci79

Her blir det grekisk pasta til meg og sambo [:D] Og Nelly får nok pølser og makaroner men hun spiser nok bare pølser! Har endelig klart å lure i henne litt potet noen dager. Men ellers så vill hun bare ha kjøtt dvs pølser, kjøttboller og fiskepinner. 

Oliver er også helt hol etter pølser & pasta, han spiser det meste men det må være favoritten ;)

Back
Topp