Middag uten grønnsaker?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jeg har prøvd hardt et par dager å ikke spørre om dette, men nysgjerrigheten min vant. Så i en av de andre trådene at det var noen som overhode ikke spiste frukt og grønnsaker. Jeg lurer bare så fælt på hva man kan spise til middag for å unngå grønnsaker helt? Ser ikke helt for meg at folk sitter der og spiser bare rent kjøtt eller fisk? Kan noen gi meg et eksempel på en ukesmeny uten grønnsaker? 

Det er jo ikke så vanskelig. F.eks:

-Pasta med kjøttsaus (bruker man de på pose er man forskånet noe form for grønnsak bortsett fra tomatpulver)

-Pannekaker

-Kyllingfilet med ris og evt. saus (kommer jo an på om man mener ris er grønnsak)

-Pølse med pommes frites (i min verden er ikke pommes en grønnsak, ei heller potetkuler, potetfjes e.l)

Har poteter, ris eller pasta til, og saus.

Nå har ikke jeg sett tråden, men det finnes jo pannekaker, grøt, spagetti og kjøttdeig, pasta de parma, pølse med brød... ja noen middager:P

Hilsen en ikke-grønnsaksspiser:P

Om man ikke tenker at potet er grønnsak er det jo mye en ikke har grønsaker til: 
fiskeboller
fiskekaker
kjøttkaker
fiskepudding

(Vi pleier å ha gulrot i alle fall til disse, men måå ikke det:;))

Sorland skrev:
Har poteter, ris eller pasta til, og saus.

Ah, takk, der fylte du ut bildet for meg. Nå ser det ikke like rart ut som da jeg så for meg noen som bare spiste kjøtt og fisk.

Labambie skrev:
Det er jo ikke så vanskelig. F.eks:

-Pasta med kjøttsaus (bruker man de på pose er man forskånet noe form for grønnsak bortsett fra tomatpulver)

-Pannekaker

-Kyllingfilet med ris og evt. saus (kommer jo an på om man mener ris er grønnsak)

-Pølse med pommes frites (i min verden er ikke pommes en grønnsak, ei heller potetkuler, potetfjes e.l)

Hehe, nei ris er jo korn, og jeg håper ingen i hele verden tror pommes frites er en grønnsak. :P Jeg hadde ikke sett for meg at det gikk an å lage pasta uten grønnsaker i sausen, men hvis du bare lager kjøtt med toropulver går det vel...

detnyenicket skrev:
Om man ikke tenker at potet er grønnsak er det jo mye en ikke har grønsaker til: 
fiskeboller
fiskekaker
kjøttkaker
fiskepudding

(Vi pleier å ha gulrot i alle fall til disse, men måå ikke det:;))

Vi bruker masse grønnsaker til alt det der, det er nok hva du er vant til bare. Jeg synes det høres utrolig kjedelig ut å f.eks. spise bare fiskekaker og potet, men hver sin smak.

All middag kan du jo droppe grønnsaker til.. ;) Så ja..

vi har skjelden sånne frossengrønnsaker til middagen, men er veldig glad i fersk salat eller raspet gulerøtter. Det hører liksom til.

men hva med hamburger da? Blir det ikke litt tørt med bare kjøtt,brød og ost? Har alltid masse salat og grønnsaker på selv, kan ikke se for meg noe annet :P

mamma*88 skrev:
men hva med hamburger da? Blir det ikke litt tørt med bare kjøtt,brød og ost? Har alltid masse salat og grønnsaker på selv, kan ikke se for meg noe annet :P

har jo brødet og kjøttet med dressing å ketchup ;) Å da blir det jo på en måte ikke tørt.. :)

Back
Topp