Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En smule tom for ideer![]()
Har lyst til å dra på torget og handle masse deilige grønnsaker og lage suppe!!
Men vet ikke helt om jeg skal dra med meg Lillebror ut nå!
Vi skal ha suppehar pølser og grønnsaker jeg må bruke opp, så det blir en forenklet betasuppe her i dag
bruker å koke kraft av oppkuttet fenalårbein, men i dag blir det buljongvann i stedenfor.
Deilg med grønnsakstorg da! Det savner jeg litt fra jeg bodde i bergen og stavanger.
En smule tom for ideer
Har lyst til å dra på torget og handle masse deilige grønnsaker og lage suppe!!
Men vet ikke helt om jeg skal dra med meg Lillebror ut nå!
Mmm suppe er godt! Men her er det for fint vær til suppe-stemninghehehe..
Vet ikke helt hva vi skal ha idag..må tenke, tenke, tenke...
★Sender fra pipe-gjøken★
hehe, her er det suppevær!!!![]()
Haha heldige dere
★Sender fra pipe-gjøken★
Usikker på om han har feber fortsatt, men surkler og hoster så han brekker seg, så jeg tenker det er greit at han er hjemmeHar han feber?
Hvis ikke er det jo ikke noe problem å ta en liten tur ut, er jo ikke minusgrader akkurat
Jeg vurderte kyllingfilet og grønnsaker i kokosmelk med tandoorikrydder...men så kom jeg på at kanskje jeg heller skal servere Hermine livretten hennes idag: pølsebiter og spagetti![]()
![]()
Ja, det tetter seg helt til. Men høres litt løsere ut nå, siden han surkler så mye.Aner ikke, noe med kjøttdeig iallfallUff, stakkars! Får helt vondt av han
Er det mye slim som han sliter med? Får han det ikke opp?
siden vi hadde fiskesuppe i går blir det likevel ikke suppe idag da! Blir bursdagsmat: pølser og spagetti![]()