Middag tirsdag?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
En smule tom for ideer :p
Har lyst til å dra på torget og handle masse deilige grønnsaker og lage suppe!! :D
Men vet ikke helt om jeg skal dra med meg Lillebror ut nå!

Har lyst til å dra på torget og handle masse deilige grønnsaker og lage suppe!! :D

Vi skal ha suppe :-) har pølser og grønnsaker jeg må bruke opp, så det blir en forenklet betasuppe her i dag :) bruker å koke kraft av oppkuttet fenalårbein, men i dag blir det buljongvann i stedenfor.

Deilg med grønnsakstorg da! Det savner jeg litt fra jeg bodde i bergen og stavanger.

Mmm suppe er godt! Men her er det for fint vær til suppe-stemning:P hehehe..

Vet ikke helt hva vi skal ha idag..må tenke, tenke, tenke... :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Fikk litt lyst på pannekaker og...!

Vi skal ha suppe :) har pølser og grønnsaker jeg må bruke opp, så det blir en forenklet betasuppe her i dag :) bruker å koke kraft av oppkuttet fenalårbein, men i dag blir det buljongvann i stedenfor.

Deilg med grønnsakstorg da! Det savner jeg litt fra jeg bodde i bergen og stavanger.

mmmm, det er SÅ godt da! :D

Har han feber?
Hvis ikke er det jo ikke noe problem å ta en liten tur ut, er jo ikke minusgrader akkurat ;)
Jeg vurderte kyllingfilet og grønnsaker i kokosmelk med tandoorikrydder...men så kom jeg på at kanskje jeg heller skal servere Hermine livretten hennes idag: pølsebiter og spagetti :P ;)

Mmm suppe er godt! Men her er det for fint vær til suppe-stemning:p hehehe..

Vet ikke helt hva vi skal ha idag..må tenke, tenke, tenke... :)

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, her er det suppevær!!! :P

Har han feber?
Hvis ikke er det jo ikke noe problem å ta en liten tur ut, er jo ikke minusgrader akkurat ;)
Jeg vurderte kyllingfilet og grønnsaker i kokosmelk med tandoorikrydder...men så kom jeg på at kanskje jeg heller skal servere Hermine livretten hennes idag: pølsebiter og spagetti :p ;)
Usikker på om han har feber fortsatt, men surkler og hoster så han brekker seg, så jeg tenker det er greit at han er hjemme ;)

Aner ikke, noe med kjøttdeig iallfall;) Uff, stakkars! Får helt vondt av han:( Er det mye slim som han sliter med? Får han det ikke opp?

siden vi hadde fiskesuppe i går blir det likevel ikke suppe idag da! Blir bursdagsmat: pølser og spagetti :P

Det blir nok stas for 1 åringen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Middagen ble enkel her.. Emira er hos mora mi, så jeg og samboer spiste hjemmelagde rundstykker (som har vært fryst), eggerøre og potetbåter som ble stekt i ovn sammen med noen grønnsaker:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ble pølser, fullkornspasta og sauterte grønnnsaker. Hermine spiste MASSE pølsebiter og noen spagettier sugde hun i seg! :D
1377614586424.jpg

*Surfer mobilt*

Det blei spagetti og kjøttsaus idag;)

Back
Topp