Middag til fryseren

kakemonster

Betatt av forumet
Har dere forslag til middager som kan lages klart i aluminiumsformer og legges i fryser? Ting som er bare å putte rett i stkeovn fra fryser. Prøver å få til kjappe middager på en lur måte

Fiskegratenger, gryteretter, pizzasnurrer/pizzaboller, fylte horn med tacokjøttdeig og ost, fylte horn med ost og skinke...
Kommer ikke på noe mer egentlig :P

Har god erfaring med å fryse ned fotballfruens oppskrift på tomatsuppe. Kan riktignok ikke i stekeovn da, men jeg har pleid å fryse ned i isbokser, og så bare varme den i en gryte. Fort å tine, og fort å varme.

Har fryst ned pizzabunner - rullet inn i bakepapir, så da er det bare å tine lg legge på fyll :-)

Gryteretter, lapskaus, pizzasnurrer, piroger...

Last edited:
Vet ikke om jeg kommer på så mange flere forslag enn de du har fått. Ville bare si at jeg selv har veldig god erfaring med å lage middag på kvelden når det er fredelig, så er den klar til neste dag. Har funka veldig bra hos oss i hektiske perioder. Er jo veldig mange middager som står seg fint over natten :)

fra mobilen

Vårruller, paier, ulike gratenger(makaroni, fisk, pølse,brokkoli osv), supper(pleier å ha blomkålsuppe og kyllingsuppe i frysen), samosa, ferdiggrillet kylling, kjøttkaker, karbonader

Takk for gode tips!

Back
Topp