Middag til baby

missoz

Elsker forumet
Hva spiser deres barn til middag?

Mathea har siden hu begynte å spise middag vært veldig glad i hjemmelaga mat, men i det siste så har hu nekta alt... Jeg har prøvd forskjellige typer grønnsaker og fugl/fisk.. både mosa og i biter...

Hu hater de ferdigglassa og...

Så jeg må jo bare gi hu grøt så hu får i seg mat

Grøt.. Har ikke laget middag til henne annet enn laks og det ville hun ikke ha. Skal prøve igjen altså men har ikke hatt overskudd til å lage noe i det siste..

Grøt.. Har ikke laget middag til henne annet enn laks og det ville hun ikke ha. Skal prøve igjen altså men har ikke hatt overskudd til å lage noe i det siste..

Men det er ikke farlig enda at hu ikke får middag hver dag?

Her glir middagsglassene ned.. men blir nok mer hjemmelaga når vi kommer hjem. Pleide å kjøre litt av vår normale middag i mikseren til storesøster så blir vel å prøve det samme.

Her glir middagsglassene ned.. men blir nok mer hjemmelaga når vi kommer hjem. Pleide å kjøre litt av vår normale middag i mikseren til storesøster så blir vel å prøve det samme.

Er det jeg og har gjort, men plutselig så bare nekta hu

Han spiser alt. All glass og all hjemme laget. Er sikker på at hadde han fått brødskive med leverpostei på til middag hadde han vært fornøyd.

Mest gla i ferdigmaten enda..:( prøver stadig hjemmelaget, men da spiser hu ikke så mye.. Men d går seg vel til:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Rolf spiser bare hjemmelaget, men det må ikke være særlig moset da blånekter han.

Prøvd veldi most, små biter, litt større biter, bløtt, tørt..

Her går det mest i glass, men han får vår middag moset innimellom. TIdligere var det tydelig at han hadde problemer med konsistensen på den hjemmelagede, men det hjalp når jeg sluttet å bruke stavmikser og heller moste med gaffel. Han er jo blitt vant til store biter fra ferdigmaten.

Alt av glassmat går d og der er d biter ja-ikke no problem.. Kanskje bare en vanesak. Mye smak i hjemmelaget kanskje. De glassene smaker jo fint lite

Ikke så glad i glassene jeg... Men blir liksom ikke sjans til så mye annet når mannen står for foringa...

O spiser alt han, så da blir det fort glass:p for å si det slik så har ikke jeg og gubben tilpassa kosten vår for små barn enda, ser liksom ikke for meg at taco er på ja lista;)

Snuppa sluker alle glassene :) Med eksamenslesing osv har jeg ikke funnet overskudd til å lage maten selv, men regner med jeg blir å prøve på det i løpet av sommeren :)

Back
Topp