Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

.Spiser dere en pakke kjøttdeig hver?Klarte det før mannen min fikk nye restriksjoner. Nå er det umulig. Skal vi ha taco må vi ha to kjøttdeiger, en uten krydder en med.
Samme gjelder omtrent alt. Det er skikkelig kjipt. Men klarte det ikke hver dag altså..
Han og frøkna spiser sin kjøttdeig (uten krydder, hu liker det best.) jeg spiser det jeg kan av min, og sparer kjøttet og lager noe i ovnen dagen etter til frokost/lunch.Spiser dere en pakke kjøttdeig hver?
Hva det koster pr middag har jeg ikke regnet på, men å bytte ut kjøtt og meieri med grønnsaker, linser, korn osv, sparer merkbart penger og samvittighet![]()
Imponerende billige middagerVi bruker nok sjeldent mer enn det på vanlige middager.
Men så er vi 2 voksne + 1 barn.
Idag blir det fiskekaker (35kr), frosne grønnsaker (14kr) og søtpotetmos (ca 20kr). Så kommer litt smør og sikkert ketchup i tillegg.
Imorgen wok: kylling (ca 30-40kr), wokblanding (20kr) og nudler (10kr). Med litt sursøt chilisaus.
Og onsdag ørret: ørreten (35kr), poteter (ca 10kr), agurksalat (10kr ish med alt) og rømme (noen kroner).
Dyrere middager som sushisalat, taco (da har vi både mango, avokado og annet "dyrt" i) og grilling for eksempel koster litt mer igjen![]()
Liker å få gode tips fra andre Imponerende billige middagerLiker å få gode tips fra andre
Tips herfra er å bruke 50/50 kjøttdeig og linser/bønner om man lager noe med kjøttdeig, sunt og billigere.
Hvordan ørret spiser dere når prisen er så lav for dere tre?