Middag påskaften?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noe dere spiser fast hver påskaften?
Ser det er mange som har begynt med lam dagene før nå;)
Vi bruker ha elgstek, men siden vk drar ned fra fjellet i morgen står steika i ovnen nå så blir det sikkert kjøpe pizza i morgen:)

Jeg har ikke noe fast middag i påska. I år jobber jeg så vet ikke hva man skal ha til middag der ennå....

Vi bruker pinnekjøtt vanligvis, men nevøene har bestemt taco i morgen :P I dag blir det oksestek.

Vi spiser fast borte med vennepar. I år får vi kalkun :D Sist år hadde vi hestebiff fra Island :p

pizza eller sykhusmat.

Venter på baby!

Ellers villa vi hatt noe med lam. =)

Lam eller elg normalt sett, men usikker på hva det blir i år :)

Vi er bedt bort på påskeaften, og da står det alltid grillmat på menyen:)

Nei, men er bedt bort på kalkun :)

Ingenting som er fast her, men er invitert på grilling hos mamma :D grillmat er jo såå godt :D

Vi spiser ikke lam, da det ikke er noe min familie er så fan av. Men på søndag er det skinkestek, det blir godt :D

Vi pleier å ha enten kalkun eller skinkestek med masse tilbehør og haug med gjester.
Nå er jeg høygravid og orker ikke stå på kjøkkenet så mye så tror vi bare skal ha en rolig familiekveld med hjemmelaget pizza.

Ingenting fast. I år sitter vi på fjellet uten de store kokkeleringsmulighetene, så vi skal ha en enkel gryterett fra toro. ;)

Ingenting fast.

Pinnekjøtt en dag, men normalt i dag eller søndag. I morgen tenker jeg svinesteik før pinnekjøtt på søndag.

Har ingen fast meny. I år blir det påskeskinke :)

Back
Topp